تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13673.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مخابرات: سال گذشته در زمینه‌ فروش تلفن ثابت و ADSL و VDSL رشد داشتیم

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برگزار شد و در این نشست، سود سهام شرکت مخابرات ایران برای هر سهم ۳۰۰ ریال تعیین شده و به تصویب اعضای هیئت مدیره این شرکت ...

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برگزار شد و در این نشست، سود سهام شرکت مخابرات ایران برای هر سهم ۳۰۰ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ریال تعیین شده و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به تصویب اعضای هیئت مدیره این شرکت رسید. مدیرعامل مخابرات در این جلسه تاکید کرد که این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شرکت در سال گذشته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در زمینه‌های تلفن ثابت و ADSL و VDSL رشد فروش را تجربه کرده است.

صبح امروز (۱۷ خرداد ماه) مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با حضور «ابراهیم محمودزاده» رئیس هیئت مدیره، «مجید سلطانی» مدیر عامل و سایر اعضای هیئت‌مدیره و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سهام‌داران شرکت مخابرات برگزار شد. در این نشست ضمن تعیین مبلغ سود سهام، به اقدامات و دستاوردها و عملکرد مالی شرکت مخابرات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در سال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 1399 و همچنین به سیاست‌ها و برنامه‌های این شرکت در سال 1400 نیز به طور مفصل پرداخته شد.

آمار و ارقام شرکت مخابرات در سال 1399

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات از رشد ارزش بازار مخابرات به میزان 61% در سال 99 خبر داد و اعلام کرد که این شرکت در سال گذشته موفق شده که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 165% افزایش را در  رشد مشتریان باند پهن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ثابت تجربه کند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - که همین موضوع به افزایش درآمد 83 درصدی از باند پهن منجر شده است. همچنین مشترکین VDSL نیز در این سال رشد 118 درصدی و مشترکین FTTH نیز رشد 78 درصدی را تجربه کرده‌اند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

با این حساب درآمد عملیاتی شرکت مخابرات در سال 1399 به میزان 24% و ترافیک روزانه نیز به میزان 44% رشد داشته و همچنین در این سال رکورد 8,873 ترابایت مصرف ترافیک کاربران نیز به ثبت رسیده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

سلطانی در ادامه اهم دستاوردهای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - تجاری شرکت‌ مخابرات در سال 99 را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز تشریح کرد. از جمله این دستاوردها می‌توان به افزایش 83 درصدی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - درآمدهای حاصله از ارائه خدمات باند پهن نسبت به درآمدهای سال 98 اشاره کرد که در سال گذشته به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 18909 میلیارد ریال رسیده است. همچنین روند تعداد مشتریان فعال باند پهن کل کشور نیز در سال 99 صعودی بوده و با 31% افزایش نسبت به سال گذشته حالا به 4972828 نفر رسیده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما یکی دیگر از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - آماری که در سال 99 به دست آمده افزایش متوسط مصرف ماهانه مشتریان باند پهن بوده که نسبت به سال 98 با 17% رشد مواجه شده و حالا به 54 گیگابایت برای هر مشتری رسیده است.

در راستای همین موضوع، سلطانی به افزایش سهم‏گیری مخابرات ایران از رشد بازار باند پهن ثابت کابلی نیز اشاره کرد و گفت که در سال گذشته 3% از سهم بازار FCPها و ServCoها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاسته و به سهم بازار مخابرات اضافه شده است. با این اوصاف سهم شرکت مخابرات از بازار باند پهن 99 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - حالا به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 58% - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - افزایش پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما از منظر عملکرد فروش، شرکت مخابرات اعلام کرد که در سال 99 در زمینه تلفن ثابت، اینترنت ADSL و اینترنت VDSL و FTTH به ترتیب با 22، 73 و 62 درصد افزایش مواجه بوده است. همچنین یکی از مهم‌ترین آمار و ارقام اعلام شده در این نشست افزایش میزان توسعه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه فیبر و انتقال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در سال 99 توسط شرکت مخابرات بود که به گفته سلطانی در این سال 4,700 کیلومتر توسعه شبکه فیبر نوری انجام گرفته و تعداد نودهای شبکه انتقال به 2384 مورد و با ظرفیت 3.4 ترابایت در ثانیه رسیده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

همچنین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در زمینه نوسازی و توسعه شبکه IP نیز 3100 گیگابیت در ثانیه افزایش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ظرفیت داخل استانی و 900 گیگابیت در ثانیه افزایش ظرفیت بین استانی گزارش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد.

اهم دستاوردهای شرکت ارتباطات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیار در سال 1399 

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

در این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نشست به آمار و ارقام شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) نیز در سال 99 پرداخته شد. به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات همراه اول حالا بیش از 99 میلیون مشترک تلفن همراه ثبت شده دارد و سهم این شرکت از بازار سیم­کارت‌­های فعال به 53.6%‌ درصد کشور رسیده است.

همچنین همراه اول طی سال 99 موفق شده که بیش از 10 میلیون مشترک اعتباری را به خود جذب کرده و رشد به میزان 80% در ترافیک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - روزانه دیتا و حمل بیش از 13 پتابایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیتا در روز را تجربه کند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

ضمنا همراه اول در سال 1399 به طور دقیق 27،810 سایت تکنولوژی 4G را پوشش می‌دهد که حالا با این آمار و ارقام، پوشش شهرهای کشور در نسل 3 و 4 به رقم 100% رسیده است.

عملکرد مالی شرکت اصلی در سال 1399 و سیاست‌ها و برنامه‌های سال 1400

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

سلطانی در انتهای گزارش خود به آمار و ارقام عملکرد مالی شرکت اصلی در سال 1399 و سیاست‌ها و برنامه‌های سال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 1400 شرکت مخابرات نیز اشاره گذرایی داشت. به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات درآمد عملیاتی شرکت اصلی 88،287 میلیارد ریال و سود خالص شرکت اصلی 17،911 میلیارد ریال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 98 سود خالص با کاهش مواجه بوده است.

مهم‌ترین دلایل کاهش سود خالص شرکت مخابرات در سال 99 تورم شدید ارز و ریال عنوان شد هر چند که افزایش هزینه‏‌های نیروی انسانی و عدم اصلاح تعرفه خدمات هم در این موضوع مؤثر بوده‌اند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما در انتها مدیر عامل شرکت مخابرات اهم سیاست‌ها و برنامه‌های سال 1400 شرکت مخابرات را نیز تشریح کرد که در اسکرین‌شات‌ها می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. نشست خبری مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات با رأی‌گیری بر سر سود سهام شرکت مخابرات ایران به پایان رسید که در نهایت مبلغ ۳۰۰ ریال برای هر سهم تأیید شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone