🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19731.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آمازون به جاسوسی کارکنان از طریق گروه‌های خصوصی فیسبوک متهم شد

طبق گزارشی جدید، آمازون از نزدیک روی چندین گروه خصوصی و عمومی فیسبوک که توسط رانندگان «Amazon Flex» در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و اسپانیا مدیریت می‌شوند، نظارت دارد و از کارکنان خود جاسوسی می‌کند. ...

طبق گزارشی جدید، آمازون از نزدیک روی چندین گروه خصوصی و عمومی فیسبوک که توسط رانندگان «Amazon Flex» در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و اسپانیا مدیریت می‌شوند، نظارت دارد و از کارکنان خود جاسوسی می‌کند.

کارکنان آمازون در دوران شیوع ویروس کرونا چندین بار نسبت به وضعیت کار نامناسب خود و خطراتی که آن‌ها را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - تهدید می‌کنند، اعتراض کردند و دست به اعتصاب زدند. این افراد اغلب - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - از شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع دادن شرایط خود به عموم مردم استفاده کردند و همچنین آن‌ها را تبدیل به محلی برای برنامه‌ریزی مکالمات خصوصی کردند.

گزارشی جدید بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان را به جاسوسی از کارکنان خود متهم کرده که البته هنوز آمازون نسبت به آن از خود واکنشی نشان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - نداده است. طبق این گزارش، کارمندان آمازون از یک ابزار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - داخلی برای نظارت روی شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و به صورت منظم از پست‌های رانندگان گزارش تهیه می‌کنند. این افراد این پست‌ها را در دسته‌های مختلف مانند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - شرایط نامناسب کار یا برنامه‌ریزی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - برای هرگونه اعتصاب یا اعتراض علیه آمازون قرار می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان

این ابزار روی مکالمات افراد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - در پلتفرم‌های مختلف شامل گروه‌های خصوصی فیسبوک رانندگان Amazon Flex و توییت‌های حاوی کلمه کلیدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - Amazon Flex نظارت می‌کند. در صفحه ورود به این ابزار، این فروشگاه اینترنتی به افراد اعلام می‌کند که با یک ابراز محرمانه روبه‌رو هستند و بدون تاییدیه مناسب نمی‌توانند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

رانندگان و کارکنان انبارهای این فروشگاه اینترنتی در ماه‌های اخیر نسبت به درآمد پایین خود، مزایایی کم و فشار کاری بالا اعتراضات زیادی کرده‌اند و همچنین شاهد اعتصاب در نیویورک، مینه‌سوتا، ایلینوی، اسپانیا و ایتالیا بوده‌ایم.

اخیرا میزان ثروت مدیرعامل آمازون، جف بزوس از ۲۰۰ میلیارد دلار فراتر رفته و همچنین موضوع باعث شده کارکنان به دنبال درآمد بالاتر و مزایای بیشتر باشند. علاوه بر این، کارکنان برای اعلام وضعیت نامناسب در مقایسه با گذشته با یکدیگر متحدتر شده‌اند. این کمپانی تا به امروز حداقل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چناران استان خراسان - ۵ کارمندی که علیه آن صحبت کرده‌اند را اخراج کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دریز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ آیا یک سوالی دارم شما شریعتی چناران تعمیر تلویزیون فیلیپس 40pft5063 هم دارید
پاسخ: بله در شریعتی شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone