🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19747.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل سه ساله شد

شاتل موبایل در یازدهم شهریور سال جاری سه ساله خواهد شد و به همین مناسب هدیه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته که با خرید هر میزان شارژ یا بسته اینترنتی فعال خواهد شد. به ...

شاتل موبایل در یازدهم شهریور سال جاری سه ساله خواهد شد و به همین مناسب هدیه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته که با خرید هر میزان شارژ یا بسته اینترنتی فعال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان - موبایل، این اپراتور تنها Full MVNO با هسته شبکه مستقل کشور بوده و در حالی سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد که به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مجازی در کشور شناخته می‌شود.

شاتل موبایل در طول سه سال فعالیت خود توانسته با ارائه خدمات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارتباطی گوناگون شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و  4G/LTE خدمات جانبی باندل، طیف متنوعی از مشترکین تلفن همراه را در سراسر ایران با خود همراه سازد. این اپراتور تنها اپراتوری است که سیم کارت هوشمند را به بازار تلکام کشور معرفی کرده است.

مدیرعامل این اپراتور درباره سیم کارت هوشمند به دیجیاتو گفته بود: «این فناوری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترک و اینکه چه آنتن‌هایی اطراف وی وجود دارد و همچنین سنجش این موضوع - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زرین شهر استان اصفهان - که آنتن‌ها از چه تکنولوژی استفاده می‌کنند و قدرت سیگنالشان چقدر است، کاربر را به بهترین کیفیت و سرعت اینترنت می‌رساند.» در واقع می‌توان گفت تکنولوژی سیم‌کارت هوشمند، آنتن‌های موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به طور مداوم تحلیل کرده و مشترکین این اپراتور، همواره به بهترین پوشش شبکه و باکیفیت‌ترین آنتن موجود دسترسی دارند.

به مناسبت سومین سال‌روز فعالیت شاتل موبایل، این اپراتور به مشترکین خود که امروز (10 شهریور 1399) اقدام به خرید هر میزان شارژ یا بسته کنند، در 11 شهریور و مصادف با سال‌روز آغاز فعالیت رسمی شاتل موبایل، بسته هدیه‌ای شامل 30 دقیقه مکالمه خارج شبکه اهدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone