🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19738.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از لپ‌تاپ‌های سری یوگا 9i با پردازنده‌ تایگر لیک اینتل رونمایی کرد

جدیدترین محصولات لنوو شامل لپ‌تاپ‌های سری یوگا 9i و تبلت Tab P11 Pro معرفی شدند. لنوو یوگا 9i یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر است که به عنوان جایگزین یوگا C940 وارد بازار می‌شود. لنوو علاوه بر یوگا ...

جدیدترین محصولات لنوو شامل لپ‌تاپ‌های سری یوگا 9i و تبلت Tab P11 Pro معرفی شدند. لنوو یوگا 9i یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر است که به عنوان جایگزین یوگا C940 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - وارد بازار می‌شود.

لنوو علاوه بر یوگا 9i، لپ‌تاپ یوگا اسلیم 9i را نیز وارد بازار خواهد کرد که البته این محصول از نوع تبدیل‌پذیر نیست اما یکی از سبکترین و باریکترین لپ‌تاپ‌های این کمپانی محسوب می‌شود.

لنوو یوگا 9i و یوگا اسلیم 9i

لپ‌تاپ یوگا 9i در نسخه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود، در حالی که مدل اسلیم تنها در نسخه ۱۴ اینچی و با وزن ۱.۲۶ کیلوگرم و ضخامت ۱۳ میلی‌متر به فروش می‌رسد. مدل ۱۴ اینچی نسخه تبدیل‌پذیر وزنی برابر ۱.۳۷ کیلوگرم دارد که با توجه به شاسی تمام آلومینیومی مناسب به نظر می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس
لنوو یوگا 9i

این محصولات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - را می‌توان مجهز به روکش چرم سفارش داد که اولین لپ‌تاپ‌های کاربری لنوو با این ویژگی محسوب می‌شوند. مدل ۱۴ اینچی لنوو یوگا 9i و اسلیم 9i به پردازنده‌های تایگر لیک اینتل مجهز خواهد شد و به صورت استاندارد از تاندربولت ۴ پشتیبانی خواهند کرد.

مدل ۱۵ اینچی یوگا 9i وزنی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - برابر ۲ کیلوگرم دارد و لنوو در آن از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده خواهد کرد که بالاترین مدل آن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - به پردازنده‌های Core i9 سری HK و کارت گرافیک انویدیا GTX 1650 Ti با طراحی Max-Q مجهز خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس
لنوو یوگا 9i

مدل‌های لنوو یوگا 9i مانند لنوو C940 به اسپیکر چرخان درون لولای خود مجهز شده‌اند که عملکرد بهتری نسبت به محصولات رقیب دارد. این محصولات از قلم نیز بهره می‌برند که توسط لپ‌تاپ می‌توان آن را شارژ کرد.

مدل اسلیم به ویژگی‌های جذابی مجهز شده که یکی از آن‌ها، کیبورد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - با نام «Smart Sense Keyboard» است که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - می‌تواند نور پس زمینه را با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - توجه به محیط به صورت خودکار تنظیم کند. علاوه بر این یک دکمه فیزیکی روی بدنه قرار گرفته که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - می‌توان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - توسط آن وبکم را قطع کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس
لنوو یوگا اسلیم 9i

این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - لپ‌تاپ‌های جدید از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهند شد. مدل ۱۴ اینچی با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد که البته برای مدل مجهز به روکش چرم باید حداقل ۱۶۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. مدل ۱۵ اینچی لنوو یوگا 9i نیز قیمت اولیه ۱۷۹۹ دلاری دارد. مدل اسلیم این لپ‌تاپ از نوامبر و با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

لنوو Tab P11 Pro

این تبلت میان‌رده به صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی OLED - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - مجهز شده و با قیمت پایه ۴۹۹ دلار در فصل تعطیلات وارد بازار خواهد شد. لنوو برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون 730G را درنظر گرفته که اگرچه قدرت بسیار پایین‌تری نسبت به تبلت‌های سری گلکسی تب S7 سامسونگ با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس دارد، اما عملکرد مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس
لنوو Tab P11 Pro

صفحه نمایش OLED - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - این دستگاه دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - پیکسل با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار دارد. لنوو برای این تبلت خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - ۴ اسپیکر JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس درنظر گرفته و آن را به یک باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است.

تمام مدل‌های لنوو Tab P11 Pro دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - به درگاه کارت حافظه نیز مجهز شده‌اند. دوربین سلفی در بخش بالایی دستگاه قرار گرفته که می‌توانید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - حالت افقی از آن استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس
پکیج لنوو Tab P11 Pro

لنوو برای این تبلت یک پکیج مجهز به قلم، کیبورد و کیک استند درنظر گرفته و آن را با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند که با توجه به محصولات رقیب، قیمت مناسبی محسوب می‌شود.

اگرچه در تبلت لنوو تب P11 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - پرو به قابلیت‌هایی مانند رفرش ریت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آباده استان فارس - ۱۲۰ هرتز نمایشگر و همچنین پشتیبانی از شبکه 5G دست پیدا نمی‌کنید، اما با توجه به قیمت ویژگی‌های مناسبی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone