🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19745.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پروژکتور 4K جدید ال‌جی معرفی شد؛ پشتیبانی از HDR10 و زوم ۱.۶ برابری

پیش از نمایشگاه IFA 2020، پروژکتور 4K ال جی به عنوان یکی اعضای خانواده «CineBeam» با نام «CineBeam 4K UHD Laser» و شماره مدل HU810P رونمایی شد. در حالی که نام این پروژکتور شباهت زیادی ...

پیش از نمایشگاه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - IFA 2020، پروژکتور 4K ال جی به عنوان یکی اعضای خانواده «CineBeam» با نام «CineBeam 4K UHD - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - Laser» و شماره مدل HU810P رونمایی شد.

در حالی که نام این پروژکتور شباهت زیادی به محصول سال گذشته این برند کره‌ای یعنی «CineBeam Laser 4K» دارد، تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم می‌خورد. پروژکتور جدید ال جی همانطور که از نام - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - آن می‌توان حدس زد، از رزولوشن 4K - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را با حداکثر ابعاد ۳۰۰ اینچ به نمایش بگذارد.

حداکثر روشنایی این محصول به ۲۷۰۰ ANSI لومن می‌رسد و ۹۷ درصد گاموت رنگی DCI-P3 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - را پوشش می‌دهد. CineBeam 4K UHD Laser قادر به پشتیبانی از HDR در فرمت‌هایی مانند HDR10 و HLG است.

ال جی برای این دستگاه خود ویژگی با نام «Adaptive Picture Pro» در نظر گرفته که می‌تواند تصویر را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - با توجه به نور اتاق، روشن یا تاریک تنظیم کند. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - علاوه بر نور محیط، تصویر بر اساس نور صحنه نیز تنظیم خواهد شد. این محصول از حالت‌های «Real Cinema» و «TruMotion» نیز پشتیبانی می‌کند که فریم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - ریت را برای تطبیق با نرخ اصلی ۲۴ فریم بر ثانیه تغییر می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران

در بخش صوتی، پروژکتور 4K ال جی از دو اسپیکر ۵ واتی بهره می‌برد و می‌توان آن را توسط WiSA و بلوتوث به سینمای خانگی وصل کرد. ال جی CineBeam 4K UHS Laser از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - با توجه به این موضوع اگر دارای دستگاه سازگار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - با آن باشید، می‌توانید به تصاویر 4K با رنگ ۱۰ بیتی و صدای تقریبا بدون افت کیفیت دست پیدا کنید.

این محصول به سیستم عامل webOS 5.0 سازنده خود مجهز شده که می‌توان توسط آن از سرویس‌هایی مانند یوتیوب و دیزنی پلاس استفاده کرد. این پروژکتور همچنین از اپل ایرپلی ۲ و قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر گوشی یا تبلت نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر ال جی اطلاعاتی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - درباره قیمت یا تاریخ عرضه این محصول مجهز نکرده، اما یکی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرخرود استان مازندران - از محصولات حاضر در نمایشگاه مجازی IFA 2020 خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما اطراف وزرا سرخرود تعمیر دارید
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone