🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19732.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گمرک شرایط جدید رجیستری تلفن همراه مسافری را اعلام کرد

گمرک شرایط جدید اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) را اعلام کرد. بر اساس دستورات جدید و اطلاعیه این سازمان، اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) منوط به درج شماره سیم کارتی است که حداقل ۲۰ روز از ...

گمرک شرایط جدید اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) را اعلام کرد. بر اساس دستورات جدید و اطلاعیه این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - سازمان، اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) منوط به درج شماره سیم کارتی است که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن اعم از صدور اولیه، IMSWAPS، انتقال مالکیت و … گذشته باشد.

گمرک ایران خبر داده پیرو صورتجلسه شماره ۴۸ کمیته راهبری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - طرح رجیستری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورخ ۱۹ مرداد ماه، اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) منوط به درج شماره سیم کارتی است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن اعم از صدور اولیه، IMSWAPS، انتقال مالکیت گذشته باشد که در تاریخ نهم مرداد ماه نیز در زیر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - سامانه دوراظهاری مسافری (رجیستری تلفن همراه) اعمال شده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان

به نظر می‌رسد طرح فعلی برای مقابله با ثبت سیم‌کارت‌هایی بوده که بدون اطلاع خود مالک آنها و توسط سودجویان برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - رجیستر کردن گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌شود. البته همانطور که در این نامه اشاره شده این اقدام برای سامانه دور اظهاری مسافری صورت گرفته و لازم به ذکر است که مسافرین می‌توانند با سیم کارت جدید خود به صورت حضوری در بدو ورود به کشور مراحل رجیستری گوشی خود را انجام دهند.

سودجویی از اطلاعات افراد مختلف و ثبت سیم کارت به نام آنها از اتفاقاتی است که توسط برخی افراد انجام می‌شود و اقدام جدید سازمان گمرک با همکاری سایر نهادها رخ داده تا بتوانند در برابر این موضوع تا حدی مقابله کنند. این اقدام می‌تواند استفاده از سیم کارت‌های تازه‌ای که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - به نام افراد مختلف و بدون آگاهی خودشان ثبت می‌شوند و در عرض یک ساعت با آنها یک گوشی قاچاق در شبکه رجیستری می‌شود را به حداقل برساند. گفتنیست دیجیاتو در اینباره گزارشی تفصیلی منتشر ساخته بود که می‌توانید در این لینک جزییات آن را بخوانید.

سامانه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خدابنده استان زنجان - گمرک اعلام کرده افراد در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۵ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone