🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19735.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیا فردوسی پور با «نود نو» می‌تواند به اوج برگردد؟

رسانه‌های معتبر ورزشی از قول «عادل فردوسی پور» اعلام کرده‌اند که او رسما تایید کرده با شروع فصل فوتبال، برنامه جدید خود که «نود نو» نام دارد را از طریق پلتفرم‌های اینترنتی منتشر خواهد کرد. ...

رسانه‌های معتبر ورزشی از قول «عادل فردوسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - پور» اعلام کرده‌اند که او - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - رسما تایید کرده با شروع فصل فوتبال، برنامه جدید خود که «نود نو» نام دارد را از طریق پلتفرم‌های اینترنتی منتشر خواهد کرد. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که این برنامه احتمالا به صورت انحصاری در پلتفرمی پخش نخواهد شد و فیلیمو و کافه بازار قطعا جزو پلتفرم‌های میزبان این برنامه خواهند بود و نماوا نیز به احتمال زیاد در پخش و تولید این برنامه نقش خواهد داشت. اما آیا فردوسی پور و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - این پلتفرم‌ها می‌توانند برنامه‌ای محبوب مانند نود تولید کنند؟

حذف برنامه ۹۰ به تهیه‌کنندگی «عادل فردوسی‌پور» به عنوان پربیننده‌ترین برنامه صداوسیما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - یکی از خبرسازترین اتفاقات سال گذشته‌ی رسانه ملی بود. در همان زمان حدس و گمان‌هایی مبنی بر فعالیت فردوسی پور در پلتفرم‌های اینترنتی به میان آمد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - اما این اتفاق به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - آن صورت رخ نداد و عادل چند ویژه برنامه را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - ساخت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - و یا در نقش گوینده در برخی مستند‌ها حاضر شد. او دیگر جلوی دوربین ظاهر نشد ولی حالا به نظر می‌رسد که با برنامه جدید خود قصد دارد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - دوباره یک «نود» دیگر را از نو خلق کند.

او قصد دارد با شروع لیگ بیستم برنامه‌ای مشابه ۹۰ را تولید و پخش کند. برنامه جدید عادل «نود نو» نام دارد و از پلتفرم‌های مختلف اینترنتی نظیر فیلیمو، کافه بازار و نماوا پخش خواهد شد. سایت طرفداری در این رابطه گزارش کرده که هواداران این مجری می‌توانند صدای عادل را هم به عنوان گزارشگر در لیگ بیستم از تلویزیون‌های اینترنتی بشنوند چرا که فردوسی پور در حال آماده سازی مقدمات این کار است تا با قدرت به فضای رسانه‌ای برگردد، اما این بار بیرون از صدا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - و سیما و در  پلتفرم‌های اینترنتی.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم

بازگشت او از طریق پلتفرم‌های اینترنتی این شک و شبهه‌ را به یقین می‌رساند که عادل از خیر بازگشت به قاب جادویی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - تصویر گذشته و پا به دنیای سحرآمیزتر اینترنت گذاشته است. این اولین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - بار نیست که یک مجری تلویزیونی مشهور شروع به ساخت برنامه‌ای اینترنتی کند و پیش از این رضا رشیدپور نیز در آپارات برنامه‌ای به اسم «دید در شب» ساخته بود که با اقبال خوبی نیز مواجه شد و زمینه‌ساز بازگشت وی به تلویزیون شد. مهاجرت برنامه‌سازان «Top Gear» به آمازون و شروع برنامه‌ای جدید با فرمتی مشابه تحت عنوان «The Grand Tour» نیز مثال بین‌المللی این مورد به حساب می‌آید.

باید گفت پیش‌تر یکی از نزدیکان فردوسی‌پور به دیجیاتو خبر داده بود که بعید نیست اگر صبر این مجری تمام شود او به سمت ساخت برنامه‌های اینترنتی برود و حال به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - صبر فردوسی‌پور به پایان راه خود رسیده است.

صدا و سیما در آخرین آمارهای خود مدعی بود که نود درصد مردم به تماشای برنامه‌های آنها می‌نشینند، آماری که البته نقدهای فراوانی نسبت به آن وارد شد و برخی کارگردانان سریالهای ماه رمضان نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند اما در هر حال یک آمار رسمی به شمار می‌رود؛ هرچند نحوه چگونگی به دست آوردن این آمار اعلام نشده است.

نکته جالب توجه اینست که در آخرین آمار محبوبیت برنامه‌های صدا و سیما نیز که توسط مرکز تحقیقات صدا و سیما اعلام شد برنامه جایگزین «نود» فردوسی پور که «فوتبال برتر» نام دارد نتوانسته به محبوبیت این برنامه نزدیک هم بشود. این آمار جدید ذکر شده که فوتبال برتر «سیزدهمین» برنامه پربیننده صدا و سیما است و ۱۵.۲ درصد مخاطب دارد که از این تعداد مخاطب نزدیک به ۸۸ درصد آنها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - از برنامه رضایت دارند. گرچه این آمار توسط مجری این برنامه به سخره گرفته شده ولی تنها آمار رسمی صدا و سیما از میزان مخاطبین برنامه جایگزین «نود» است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم

در همین آمار اخیر صدا و سیما برنامه «فوتبال ۱۲۰» که به تهیه‌کنندگی فردوسی پور تهیه می‌شود رتبه‌ای پایین‌تر داشته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - و رتبه نوزدهم را در اختیار دارد و ۱۲.۷ درصد مخاطبین را به خود اختصاص داده است. این موضوع نشان می‌دهد که حضور شخص مجری محبوب رو به روی دوربین می‌تواند به پربیننده شدن برنامه کمک کند و با وجود اینکه فردوسی پور تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است ولی برنامه جدید تلویزیونی‌اش اصلا مانند سابق طرفدار ندارد و جای چهره و اجرای او برای مخاطبین خالیست.

با توجه به اینکه فردوسی پور نمی‌تواند رو به روی دوربین صدا و سیما اجرا داشته باشد، او حالا تصمیم گرفته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - تا با قرار گرفتن در جلوی دوربین، این بار در فضای مجازی، برنامه تازه خود را رقم بزند و جانی دوباره به برنامه‌های فوتبالی ویدیویی ببخشد چرا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - که در بین ده برنامه پرطرفدار صدا و سیما حتی نام یک برنامه ورزشی به چشم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - نمی‌خورد.

VODها اگرچه آماری دقیق از جایگاه خود و تعداد کاربران‌شان ارائه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - نمی‌دهند اما قطعا در روزهای پس از شیوع کرونا توانسته‌اند میلیون‌ها کاربر را مدیریت کنند. به عنوان مثال آخرین قسمت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - سریال هم‌گناه که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - از پربیننده‌ترین سریال‌های این پلتفرم‌ها به شمار می‌رفت به تنهایی در «فیلیمو» توانست طی ۲۴ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - ساعت بیش از ۲۰ میلیون دقیقه بیننده داشته باشد. اگر این آمار را در پلتفرم‌های دیگر روی هم رفته ۳۰ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - میلیون دقیقه بدانیم از آنجایی که احتمالاً بخش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - زیادی از این نمایش به شکل خانوادگی پخش شده می‌توان این فرضیه را مطرح کرد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - که این سریال با مخاطب میلیونی سروکار داشته باید در نظر گرفت این آمار تنها به ۲۴ ساعت اولیه مربوط - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - بوده و این رقم طی چند روز بیشتر هم شده است. اما قطعا بازگشت برنامه‌ای مانند ۹۰ می‌تواند در این آمارها رکوردشکنی کند و باید دید پلتفرم‌های اینترنتی توان پخش بدون - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - مشکل این برنامه را خواهند داشت یا خیر.

برخی از مدیران این پلتفرم‌ها به دیجیاتو می‌گویند که آنها تجربه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - پخش آنلاین را در زمان کنسرتهای نوروزی در ایام شیوع کرونا داشته‌اند و مشکلی برای پخش آنلاین زنده با مخاطبین میلیونی را ندارند. ضمن اینکه به نمایش در آمدن این برنامه در چندین پلتفرم و نه به طور انحصاری از یک پلتفرم، می‌تواند سنگینی بار دوش مشقات فنی را از یک مجموعه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - بگیرد و آن را بین بازیگران مختلف VOD پخش کند.

نکته جالب دیگر درباره برنامه جدید فردوسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - پور اینست که اعلام شده زمان پخش برنامه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - مثل برنامه سابق او دوشنبه‌های هر هفته است. این در حالیست که دوشنبه شب‌ها برنامه «فوتبال برتر» از شبکه سه و با اجرای «محمد حسین میثاقی» پخش می‌شود و این رویه حتما برای لیگ بیستم هم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - ادامه خواهد داشت. حالا باید هر دوشنبه منتظر رقابت این دو برنامه باشیم. باید دید ارتباط فردوسی پور و محبوبیت او بین دست‌اندرکاران فوتبال کشور چه خواهد کرد و آیا او می‌تواند مانند برخی مجریان خارجی که برنامه‌های خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - را به پلتفرم‌هایی خاص آوردند، «نود نو» را مانند سابق به محبوب‌ترین برنامه ورزشی ایرانیان تبدیل کند یا خیر.

هنوز موضوعاتی مانند اینکه آیا برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد یا به صورت ضبط شده، به طور دقیق مشخص نیست اما زنده نبودن برنامه می‌تواند جزو نقاط ضعف آن به شمار بیاید، با این وجود پخش زنده برنامه نیز احتمالا با چالش‌های مختلفی همراه خواهد بود؛ فارغ از مساله فنی که البته از منظر مدیران مشکل خاصی در آن وجود نخواهد داشت، لطمه به محتوای برنامه نیز وارد خواهد شد چرا که همزمانی پخش این برنامه با فوتبال برتر می‌تواند حضور مهمانان در هر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - دو برنامه را با اخلال مواجه کند. از آن سو نظارت کمتر سختگیرانه ساترا به برنامه‌های VODها نسبت به صدا و سیما می‌تواند برگ برنده‌ای برای این برنامه باشد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم

آخرین تلاش VODها برای پخش یک برنامه ورزشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - محور در این پلتفرم‌ها به برنامه زابیواکا برمی‌گردد که با حواشی زیادی همراه شد و از شبکهٔ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - اینترنتی آیو اسپرت پخش می‌شد؛ حواشی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - قدری بود که در نهایت قسمت آخر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - این برنامه بخاطر توقیف شدن آن پخش نشد. با این حال نباید فراموش کرد که مجریان زابیواکا سابقه چندانی در صدا و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - سیما نداشتند و فردوسی پور با خطوط - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سلفچگان استان قم - قرمز این سازمان بیشتر آشنا است و بعید است برنامه خود را به تیغ توقیف برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone