🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19730.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توزیع بسته‌‌های سلامت در ناوگان اسنپ

همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، اسنپ اعلام می‌کند که حفظ سلامتی کاربران راننده و مسافر خود را جزو اهداف اصلی‌اش قرار داده و اقدام به آموزش توصیه‌های بهداشتی، ضدعفونی ناوگان، توزیع بسته‌های سلامت، ...

اکنون روابط‌ عمومی اسنپ اعلام می‌کند که باشگاه رانندگان این تاکسی اینترنتی در تازه‌ترین اقدام خود در طرح «سفر سلامت» اقدام به توزیع ۲۰هزار بسته بهداشتی می‌کند. این بسته‌ها شامل ماسک پارچه‌ای قابل شست‌وشو، محلول ضدعفونی‌کننده ۷۰ درصد الکل، بسته ۱۰۰ عددی دستکش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - یک‌بار مصرف، آویز مطالب آموزشی، کارت‌های هدیه استفاده از خدمات اسنپ‌دکتر و اسنپ‌فود برای جلوگیری از تردد غیر ضروری است.

این بسته‌ها در بین ۲۰هزار راننده فعال در ۶ شهر تهران، اصفهان، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - شیراز، مشهد، کرج و اهواز توزیع می‌شود و به زودی طرح سلامتی در دیگر شهرهای کشور نیز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - اجرا خواهد شد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت بسته‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - بهداشتی می‌توانید به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی -

روابط عمومی اسنپ ضمن تاکید بر ادامه‌دار بودن طرح‌های بهداشتی این شرکت می‌گوید: «هم اکنون انجام اقدامات بهداشتی به مسئولیت‌های اصلی شرکت‌ها تبدیل شده است و در کنار آن تمامی افراد جامعه وظیفه دارند تا با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - انتقال ویروس کرونا کمک کنند. به همه کاربران توصیه می‌کنیم که در سفرهای اسنپی استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتما روی صندلی عقب بنشینند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone