🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19734.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی مدیاتک از چیپست هلیو G95 برای موبایل‌های گیمینگ

هلیو G95 قدرتمندترین چیپست موبایلی است که مدیاتک تا کنون با تمرکز قابلیت‌های گیمینگ تولید کرده است. هلیو G95 چیپستی ۸ هسته‌ای با خوشه‌بندی big.LITTLE است که از ۲ هسته پردازشی Cortex-A76 با کلاک ۲.۰۵ گیگاهرتز و ۶ ...

هلیو G95 قدرتمندترین چیپست موبایلی است که مدیاتک تا کنون با تمرکز قابلیت‌های گیمینگ تولید کرده است.

هلیو G95 چیپستی ۸ هسته‌ای با خوشه‌بندی big.LITTLE است که از ۲ هسته پردازشی Cortex-A76 با کلاک ۲.۰۵ گیگاهرتز و ۶ هسته کم مصرف‌تر Cortex-A55 بهره می‌برد. پردازش گرافیکی هم بر عهده Mali-G76 MC4 با فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز قرار دارد.

این چیپست نسخه ارتقا یافته هلیو G90 محسوب شده و نسبت به آن از نظر توان CPU - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و GPU به ترتیب ۵ و ۸ درصد ارتقا پیدا کرده است. توانایی پشتیبانی از دوربین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چهارگانه با حداکثر رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، ترکیب پیکسل چهارگانه برای ارتقای عملکرد در مناظر با نور ناکافی و انکود ویدیوهایی 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را از دیگر قابلیت‌های این چیپ است و کیفیت فیلمبرداری در گوشی‌های مجهز به آن به لطف پردازش هوش مصنوعی ارتقا پیدا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان

نرخ رفرش بالا برای نمایش روان محتوا یکی از مهمترین قابلیت‌ها برای گوشی‌های گیمینگ است و مدیاتک هلیو G90 از این لحاظ قادر به پشتیبانی از نمایشگرهای +FHD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ فریم بر ثانیه است. در کنار آن باید به سازگاری با استاندارد HDR10 با قابلیت ارتقای بلادرنگ به +HDR10 اشاره - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرد.

مدیاتک چیپست هلیو G95 را به فناوری HyperEngine مجهز کرده که برای ارائه بهترین تجربه بازی جنبه‌های مختلف CPU، GPU، رم و حتی ارتباطات را بهینه سازی می‌کند. کمپانی تایوانی مدعی است این تراشه با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تکیه بر قابلیت AI Super Resolution حین استریم محتوا از سایت‌های برجسته با رزولوشن 720p تا ۷۵ درصد در پهنای باند صرفه جویی می‌کند.

هلیو G95 برخلاف چیپست‌های جدید مدیاتک تنها با شبکه 4G سازگاری داشته و از پشتیبانی نسل پنجم شبکه خبری نیست. نخستین موبایل‌های مجهز به این چیپست از همین ماه معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone