🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19750.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

وارث سامسونگ و ۱۰ نفر از مدیران شرکت با اتهامات تازه‌ای روبرو شدند

«لی جائه-یونگ»، وارث سامسونگ و ۱۰ نفر از مدیران قبلی و فعلی این شرکت در رابطه با ادغام جنجالی سال ۲۰۱۵ با اتهامات تازه‌ای روبرو شده‌اند. دادستان‌های کره جنوبی لی جائه-یونگ ۵۲ ساله را به تخطی ...

«لی جائه-یونگ»، وارث سامسونگ و ۱۰ نفر از مدیران قبلی و فعلی این شرکت در رابطه با ادغام جنجالی سال ۲۰۱۵ با اتهامات تازه‌ای روبرو شده‌اند.

دادستان‌های کره جنوبی لی جائه-یونگ ۵۲ ساله را به تخطی از قوانین بازار سهام و کلاهبرداری ۳.۹ میلیارد دلاری در حسابرسی واحد زیست‌دارویی سامسونگ متهم کرده‌اند. آقای لی در سال ۲۰۱۷ به واسطه جرایم دیگری از جمله پرداخت رشوه گناهکار شناخته شده بود اما بعدا حکم ۵ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان - سال زندان وی معلق شد.

علاوه بر لی ۱۰ نفر از مدیران ارشد سابق و فعلی این شرکت از جمله «Choi Gee-Sung» و «Kim Jong-Joong» هم به همدستی با لی برای در اختیار گرفتن کنترل گروه سامسونگ متهم شده‌اند. اتهامات این افراد شامل زیر پا گذاشتن قوانین بازار سرمایه و داد و ستدهای غیر عادلانه طی ادغام «سامسونگ C&T» و «صنایع Cheil» می‌شود. منتقدان بر این باورند که هدف اصلی از این ادغام انتقال قدرت به وارث میلیاردر شرکت بوده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان

دیگر اتهامات این افراد شامل تخطی از قوانین حسابرسی شرکت‌ها و شهادت کذب می‌شود. وکلای لی جائه-یونگ اما این اتهامات را بی‌اساس خوانده‌اند. اتهامات پیرامون کلاهبرداری در حسابرسی نخستین بار در خرداد امسال و به دنبال یافتن اسناد جدید از سوی بازرسان کره‌ای مطرح شد. آنها همان زمان خواستار بازداشت وارث سامسونگ شده بودند اما دادگاه سئول علی رغم رد درخواست بازداشت با ادامه تحقیقات موافقت کرد.

لی و دیگر مدیران ارشد در حالی با این اتهامات مواجه شده‌اند که سامسونگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان - در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب بحران کرونا است و سهامداران نگران تاثیر این کشمکش‌ها بر سرنوشت شرکت هستند. لی جائه-یونگ ۳ ماه قبل در یک پیام تلویزیونی بی سابقه از نقش این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان - شرکت در پرونده فساد عذرخواهی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان - و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر هیدج استان زنجان - اعلام کرد که فعالیت‌های غیراخلاقی ناشی از مشکل جانشینی بوده و به همین خاطر وی مدیریت سامسونگ را به فرزندانش واگذار نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone