🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19736.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد بی‌سیم سنهایزر CX 400BT با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

سنهایرز از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود رونمایی کرد. در حالی که سنهایزر CX 400BT مانند مدل «Momentum True Wireless 2» به درایورهای ۷ میلی‌متری مجهز شده، ۱۰۰ دلار قیمت پایینتری نسبت به آن دارد. این ...

سنهایرز از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود رونمایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - کرد. در حالی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - سنهایزر CX 400BT مانند مدل «Momentum True Wireless 2» به درایورهای ۷ میلی‌متری مجهز شده، ۱۰۰ دلار قیمت پایینتری نسبت به آن دارد.

این هدفون بی‌سیم در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار می‌شود و ابعاد بزرگی دارد که می‌تواند به معنای کنترل بهتر آن باشد. MTW 2 یکی از بهترین ایربادهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - موجود در بازار است و با توجه به استفاده از درایور آن در سنهایزر CX 400BT، انتظار می‌رود محصول جدید این کمپانی نیز کیفیت صوتی بالایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - را در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - اختیار کاربران قرار دهد.

خریداران می‌توانند مانند سایر هدفون‌های سنهایزر، صدای این محصول را توسط اپ «Smart Control» تنظیم کنند. این محصول را می‌توان به صورت لمسی کنترل کرد و امکان شخصی‌سازی کنترلرها درون اپلیکیشن سنهایزر برای کاربران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - فراهم شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - است. قابلیت‌هایی مانند کنترل صدا، پاسخ به تماس‌ها یا دسترسی به دستیار صوتی در اختیار کاربران قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان

سنهایزر CX 400BT مانند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - اکثر ایربادهای بی‌سیم موجود در بازار به میکروفن با قابلیت کاهش صدای محیط مجهز شده تا در هنگام مکالمات، صدای کاربر با شفافیت مناسبی به طرف مقابل برسد. طبق گفته سنهایزر، شارژدهی این ایرباد به ۷ ساعت می‌رسد که البته با استفاده از قاب قابل شارژ، ۲۰ ساعت دیگر به شارژدهی آن اضافه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان

این ایرباد جدید از بلوتوث ۵.۱ بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از کدک‌های SBC ،AAC و aptX است. علاوه بر مشخصات فنی، CX 400BT و MTW 2 تفاوت‌های ظاهری نیز دارند و در حالی که محصول جدید این کمپانی در بخش بیرونی طراحی چهارگوش دارد، ایرباد پرچمدار آن از طراحی گرد بهره می‌برد. علاوه بر این، قاب این محصول فاقد روکش پارچه‌ای است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان

ایرباد بی‌سیم سنهایزر CX 400BT در مقایسه با پرچمدار این شرکت، یک کمبود بزرگ دارد که آن عدم وجود قابلیت حذف نویز فعال است که همین موضوع نشان‌دهنده تفاوت قیمت ۱۰۰ دلاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - میان آن‌ها است. هدفون جدید سنهایزر با قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - و در رنگ‌های سفید و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان - مشکی از ۲۵ شهریور قابل خریداری خواهد بود.

- تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone