🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19729.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مغز متفکر هک توییتر قبلا به جرم سرقت صدها هزار دلار بیت‌کوین دستگیر شده بود

«گراهام ایوان کلارک»، هکر ۱۷ ساله‌ای که گفته می‌شود «مغز متفکر» هک گسترده توییتر بوده، سال گذشته میلادی به جرم سرقت بیت کوین به ارزش صدها هزار دلار دستگیر شده بوده است. بر اساس گزارش ...

«گراهام ایوان کلارک»، هکر ۱۷ ساله‌ای که گفته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - می‌شود «مغز متفکر» هک گسترده توییتر بوده، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - سال گذشته میلادی به جرم سرقت بیت کوین به ارزش صدها هزار دلار دستگیر شده بوده است.

بر اساس گزارش مفصلی که در نیویورک تایمز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - منتشر شده، هکرها سال ۲۰۱۹ گوشی «گرگ بنت» (Greg Bennet) سرمایه گذار حوزه فناوری ساکن شهر سیاتل را از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - راه دور هک کردند و ۱۶۴ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - بیت کوین به ارزش ۸۵۶ هزار دلار (حدوداً ۱.۸ میلیون دلار با نرخ روز) را سرقت کنند. این سرمایه گذار نامه اخاذی را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - طرف فردی با نام مستعار «Scrim» دریافت کرده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - که یکی از اسامی مستعار کلارک است.

در ادامه گزارش نیویورک تایمز نوشته شده که سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - ماه آوریل سال جاری میلادی ۱۰۰ بیت کوین را از کلارک ضبط کرده است. چند هفته بعد آقای بنت نامه‌ای از طرف این سرویس دریافت کرد که در آن به بازگردانی ۱۰۰ بیت کوین به او اشاره شده بود. یکی از مأمورین سرویس مخفی ایالات متحده به بنت گفته است که سارق بیت کوین‌های او به دلیل سن بسیار کم دستگیر نشده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان

نیویورک تایمز در ادامه گزارش می‌نویسد که کلارک کمتر از دو هفته پس از به دام افتادن توسط سرویس مخفی ایالات متحده و از دست دادن ۱۰۰ بیت کوین، عملیات هک کردن توییتر را شروع کرده است.

به گفته این خبرگزاری اقدامات مجرمانه کلارک از کلاهبرداری‌های خرد از گیمرهای بازی‌های «Minecraft» و «فورتنایت» شروع شد و با سرقت ارز دیجیتال و فعالیت در فروم‌های هک ادامه پیدا کرد. او از راه کلاهبرداری آنقدر ثروتمند شده بود که پلیس آمریکا او را در آپارتمان شخصی‌اش در شهر «تامپا» ایالت فلوریدا دستگیر کرد. در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - آپارتمان او سیستم گیمینگ حرفه‌ای کشف شد و همسایه‌ها رفت و آمد او با BMW - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تایباد استان خراسان - گرانقیمت را گزارش کرده بودند.

کلارک حالا در زندان شهر تامپا به سر برده و به زودی به شکل مجازی در دادگاه حاضر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone