🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19742.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

TCL واحد تولید LCD سامسونگ در چین را با پرداخت ۱.۰۸ میلیارد دلار خرید

سامسونگ کارخانه تولید پنل‌های LCD خود در «سوژو» چین را با قیمت هنگفت ۱.۰۸ میلیارد دلار به یکی از زیرمجموعه‌های TCL فروخت. بازار پنل‌های LCD به خاطر فناوری نه چندان پیشرفته و حاشیه سود اندک از مدت‌ها ...

سامسونگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - کارخانه تولید پنل‌های LCD خود در «سوژو» چین را با قیمت هنگفت ۱.۰۸ میلیارد دلار به یکی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - زیرمجموعه‌های TCL فروخت.

بازار پنل‌های LCD به خاطر فناوری نه چندان پیشرفته و حاشیه سود اندک از مدت‌ها قبل جذابیت خود را برای سامسونگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - از دست داده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - بود. این شرکت در راستای فاصله گرفتن از این بازار و تمرکز بیشتر روی نمایشگرهای OLED کارخانه تولید پنل LCD خود در چین را به یکی از زیرمجموعه‌های چینی TCL به نام «CSOT» فروخت.

CSOT پس از BOE دومین تولید کننده پنل‌های LCD در چین است و قبلا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - بخشی از سهام واحدهای تولیدی سامسونگ در «سوژو» را در اختیار داشت. حالا و بر اساس توافق جدید ۶۰ درصد این کارخانه در اختیار CSOT، ده درصد در اختیار TCL و ۳۰ درصد باقیمانده هم در اختیار دولت محلی سوژو قرار خواهد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - گرفت. این واحد ۲۷ درصد از کل تولید پنل‌های LCD سامسونگ را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - بر عهده داشت که اغلب در مانیتور و تلویزیون به کار می‌رفتند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان

بر اساس گزارش رسانه کره‌ای « Korea Herald» - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - این واحد دارای ۳ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - خط تولید نسل ۸.۵ و یک خط نسل ۱۱ است که دومی تولید را از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - اوایل سال آینده کلید خواهد زد. سامسونگ در ازای فروش این کارخانه به چینی‌ها ۷۲۳ میلیون دلار در شرکت‌های وابسته به TCL سرمایه گذاری کرده و ۱۲.۳۳ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - درصد از سهام آنها را به دست آورده است.

شرکت کره‌ای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - با پیاده‌سازی این استراتژی خود را برای خروج کامل از دنیای LCD آماده می‌کند. این شرکت در نوامبر ۲۰۱۹ طرحی ۵ ساله برای سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد دلاری به منظور تولید نسل جدید نمایشگرهای کوانتوم دات یا QD OLED رونمایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر املش استان گیلان - کرده بود و در همین راستا هفته گذشته گزارشی مبنی بر برنامه آنها برای ارتقای کیفیت و کارایی پنل‌های OLED با کوانتوم دات واقعی منتشر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone