🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19739.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

عبور یک بدافزار از سد امنیتی Notoziration اپل برای اولین بار

طبق گزارشی جدید، اپل به صورت اتفاقی یک بدافزار رایج را به عنوان یک آپدیت برای ادوبی فلش پلیر در سیستم عامل مک او اس تایید کرده است. بر اساس گفته محقق امنیتی، «پاتریک واردل» ...

طبق گزارشی جدید، اپل به صورت اتفاقی یک بدافزار رایج را به عنوان یک آپدیت برای ادوبی فلش پلیر در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان - سیستم عامل مک او اس تایید کرده است.

بر اساس گفته محقق امنیتی، «پاتریک واردل» این کمپانی یک اپ را تایید کرده که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان - حاوی کدهای مورد استفاده در بدافزار شناخته شده به نام «Shlayer» است. Shayler یک دانلودر تروجان بوده که به وسیله اپلیکیشن‌های جعلی گسترش پیدا می‌کند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان - و کاربران را با تبلیغات گسترده بمباران می‌کند.

طبق گزارشی که شرکت امنیتی سایبری و سازنده آنتی ویروس «کسپرسکی» در سال گذشته میلادی منتشر کرد، Shlayer رایج‌ترین تهدید برای مک‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان - در سال ۲۰۱۹ بوده است.

واردل به این موضوع اشاره کرده که این اولین باری است که اپل پس از راه‌اندازی فرایندی برای تایید برنامه‌های مک او اس در سال ۲۰۱۹، چنین اشتباهی را مرتکب شده. اپل سال گذشته فرایندی را معرفی کرد که طی آن، تمام اپ‌ها باید پیش از اجرای روی سیستم عامل مک او اس توسط این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرند و توسعه‌دهنده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان - آن‌ها نیز باید مشخص باشند. این فرایند حتی برای برنامه‌هایی که خارج از اپ استور مک توزیع شده‌اند نیز رعایت می‌شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آبیک استان زنجان

واردل پس از شناسایی این بدافزار، چنین موضوعی را به اپل اطلاع می‌دهد و این غول فناوری آمریکایی حساب توسعه‌دهنده مربوط به آن را می‌بندد. اپل از اجرای این برنامه روی مک در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد.

سخنگوی اپل به این موضوع اشاره کرده که نرم افزارهای مخرب بطور مداوم تغییر می‌کنند و این غول دنیای فناوری با استفاده از سیستم خود مانع از انتشار آن‌ها در سیستم عامل مک او اس می‌شود و پس از کشف، سریعا نسبت به آن‎ها واکنش نشان می‌دهد.

در حالی که این شرکت حساب این توسعه‌دهنده را بسته بود، مهاجمان با یک حساب جدید دوباره دست به چنین اقدامی زدند که این غول فناوری آمریکایی مانع از انتشار مجدد این اپ شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone