تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10332.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال فروش اطلاعات شخصی ۱.۵ میلیارد کاربر فیسبوک مطرح شد

ظاهرا اطلاعات شخصی بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فیسبوک در یک فروم هکری محبوب به فروش گذاشته شده که می‌تواند برای کاربران در سراسر جهان دردسرساز شود و امنیت آن‌ها را در معرض خطر قرار ...

ظاهرا اطلاعات شخصی بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فیسبوک در یک فروم هکری محبوب به فروش گذاشته شده که می‌تواند برای کاربران در سراسر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - جهان دردسرساز شود و امنیت آن‌ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - را در معرض خطر قرار دهد. به نظر می‌رسد در این اطلاعات مواردی مانند نام، ایمیل، موقعیت، شماره و جنسیت افراد وجود دارد.

طبق ادعای رسانه «Privacy Affairs»، اواخر سپتامبر ۲۰۲۱ کاربر یکی از فروم‌های هکری محبوب در پستی ادعا کرده که توانسته به داده‌های شخصی بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فیسبوک دسترسی پیدا کند. ظاهرا در حال حاضر این داده‌ها در همین فروم به فروش گذاشته شده‌اند و خریداران احتمالی می‌توانند تمام آن‌ها یا بخشی از داده‌ها را تصاحب کنند. یکی از خریداران احتمالی ادعا می‌کند که قیمت داده‌های ۱ میلیون کاربر فیسبوک برابر ۵۰۰۰ دلار است.

طبق - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - پوستری که در این فروم منتشر شده، داده‌های شخصی کاربران که به دست هکرها رسیده شامل موارد زیر می‌شود:

  • نام
  • ایمیل
  • مکان
  • جنسیت
  • شماره تلفن
  • یوزر آیدی
تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران

طبق نمونه‌هایی که در فروم ارائه شده، به نظر می‌رسد با داده‌های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - معتبری روبه‌رو هستیم. علاوه بر این، به گفته Privacy Affairs، مقایسه آن‌ها با نشت‌های دیتابیس - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - شناخته شده فیسبوک نشان می‌دهد که تطابقی میان آن‌ها وجود ندارد که در نگاه اول نشان‌دهنده این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - موضوع است که با نمونه داده‌های منحصر به‌فردی روبه‌رو هستیم که تکراری نیستند و همچنین در گذشته به فروش گذاشته نشده‌اند.

فروشنده این داده‌ها ادعا می‌کند نماینده گروهی است که حداقل ۴ سال در این زمینه فعالیت می‌کنند و بیش از ۱۸ هزار مشتری در این بازه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - زمانی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - داشته‌اند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران

فروشنده مدعی شده که داده‌ها را از طریق اسکرپینگ (Scrapping) بدست آورده و حساب کاربران را هک نکرده. اسکرپینگ به فرایندی گفته می‌شود که داده‌های وب از داده‌های قابل دسترسی از دیتابیس‌ها بدست می‌آیند.

اگرچه ظاهرا از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - نظر فنی هیچ حسابی هک نشده، اما داده‌های بدست آمده می‌توانند برای کاربران دردسرهای زیادی ایجاد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کنند و در اختیار مجرمان سایبری قرار بگیرند.

در حالی خبر احتمال فروش اطلاعات بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فیسبوک منتشر شده که این شبکه اجتماعی و همچنین دو سرویس محبوب دیگرش یعنی واتس‌اپ و اینستاگرام چند ساعتی می‌شود - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - که از دسترس خارج شده‌اند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سوادکوه استان مازندران - و افراد بی‌شماری به آن‌ها دسترسی ندارند. این قطعی ۳۲۲ میلیون دلار به اقتصاد جهانی آسیب وارد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone