🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34866.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پیمان ایلان ماسک و بزرگان تکنولوژی برای عدم توسعه هوش مصنوعی مرگبار

به تازگی بزرگان صنعت تکنولوژی پیمانی امضا کردند تا از توسعه‌ی هوش مصنوعی مرگبار جلوگیری کنند. بدین ترتیب ایلان ماسک و سه نفر از بنیانگذاران DeepMind (زیر شاخه هوش مصنوعی گوگل) متعهد شدند که سلاح‌های خودکار ...

به تازگی بزرگان صنعت تکنولوژی پیمانی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - امضا کردند تا از توسعه‌ی هوش مصنوعی مرگبار جلوگیری کنند. بدین ترتیب ایلان ماسک و سه نفر از بنیانگذاران DeepMind (زیر شاخه هوش مصنوعی گوگل) متعهد شدند که سلاح‌های خودکار مرگبار نخواهند ساخت.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران

این پیمان در واقع جدیدترین اقدام محققان و مدیرانی است که با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - هم متحد شده و مخالف توسعه تکنولوژهای‌ نظامی این چنینی هستند.

بر اساس این تعهدنامه سلاح‌هایی که با استفاده از هوش مصنوعی و بدون دخالت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - انسان، هدف‌های خود را انتخاب کرده و به آنها شلیک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کنند، تهدیدی جدی برای اخلاقیات انسانی به شمار می‌روند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران

بزرگان صنعت تکنولوژی معتقدند که یک ماشین هیچگاه نباید برای پایان دادن به جان انسانی دیگر تصمیم بگیرد و در صورت بکار گرفته شدن چنین سیستمی، خطرات و بی ثباتی‌های زیادی برای ساکنین تمامی کشور‌ها به وجود خواهد آمد.

این تعهدنامه توسط شرکت Future of Life (آینده‌ زندگی) که موسسه‌ای تحقیقاتی در زمینه کاهش خطر هوش مصنوعی برای انسانیت فعالیت می‌کند، تهیه گشته و اخیراً در کنفرانس مشترک بین المللی هوش مصنوعی سال ۲۰۱۸ استکهلم نیز منتشر شده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران

موسسه یاد شده پیش از این نیز نامه‌هایی در این زمینه تنظیم کرده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - بود تا آئین نامه‌های جدیدی برای تولید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - و توسعه سلاح‌های خودکار مرگبار تنظیم گردد.

«مکس تگمارک» استاد فیزیک دانشگاه MIT و یکی از امضاکنندگان این تعهدنامه در بیانیه‌ای راجع به تکنولوژی هوش مصنوعی مرگبار می‌گوید:

«رهبران صنعت تکنولوژی موضع خود را از حرف زدن به عمل‌ کردن تغییر داده‌اند و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - به صورت علنی اعلام می‌کنند با خواسته‌ی سیاستمدارن مخالفند و محدودیت‌های زیادی در توسعه هوش مصنوعی نظامی در پیش خواهند گرفت. بدین دلیل که اسلحه‌هایی که به صورت خودکار جان انسان‌ها را می‌گیرند منزجر کننده هستند و باید همانند سلاح‌های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شیرگاه استان مازندران - شیمیایی کنار گذاشته شوند.»

 

تماشا کنید:وقتی گوگل اسیستنت تیراندازی می کند؛ چه کسی مسئول است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone