🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34867.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست اقتصادی هلیو A22 رونمایی کرد؛ فناوری 12 نانومتری و بلوتوث 5

مدیاتک به تازگی از چیپست هلیو A22 رونمایی کرده که از بلوتوث 5 بهره می برد. هلیو A22 به 4 هسته پردازشی کورتکس A53 مجهز شده و پردازشگر گرافیکی آن PowerVR GE8320 است. به گفته مدیاتک ...

مدیاتک به تازگی از چیپست هلیو A22 رونمایی کرده که از بلوتوث 5 بهره می برد.

هلیو A22 به 4 هسته پردازشی کورتکس A53 مجهز شده و پردازشگر گرافیکی آن PowerVR GE8320 است. به گفته مدیاتک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در مقایسه با جایگزین های دیگر پردازنده مورد استفاده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا 30 درصد سرعت بالاتری دارد و پردازشگر گرافیکی نیز تا 72 درصد سریعتر است. البته به عقیده وبسایت فون آرنا عدد دقیق 72 کمی مشکوک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد.

در سوی مقابل اسنپدراگون 429 کوالکام نیز از 4 هسته پردازشی کورتکس A53 بهره می برد. حداکثر سرعت پردازنده جدید مدیاتک 2 گیگاهرتز است که به این ترتیب تنها 0.05 گیگاهرتز از رقیب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کوالکام خود سریعتر است، در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نتیجه به نظر می رسد افزایش سرعت مورد ادعای مدیاتک از جای دیگری سرچشمه می گیرد.

این چیپست می تواند با حافظه های LPDDR3 و LPDDR4x با ظرفیت های 4 یا 6 گیگابایت همراه شود که انتخاب بین این گزینه ها به سازندگان گوشی هوشمند بستگی دارد. با این حال عرضه گوشی اقتصادی با 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x  حداقل در دوره کنونی بعید به نظر می رسد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
مقایسه هلیو A22 با چیپست های قدیمی تر MT6739 و MT6738 مدیاتک

به لطف معماری 12 نانومتری، A22 از حیث مصرف انرژی بهینه تر شده و ابعاد چیپست نیز کوچکتر از قبل است، در عین حال هزینه تولید پایین تر آمده. این در حالی است که نمونه مشابه قبلی که توسط این کمپانی ساخته شد، بر اساس معماری 28 نانومتری تولید می شد، با این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حال چیپست های پرچمدار فعلی بر پایه لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته می شوند.محصول جدید مدیاتک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همچنین یکی از نقطه ضعف های گوشی های اقتصادی را نیز بهبود می دهد: دوربین.

هلیو A22 از یک حسگر تا 21 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی یا دو حسگر تا 13 و 8 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. همچنین گوشی های بهره مند از این چیپست می توانند از قابلیت قفل گشایی به واسطه سیستم تشخیص چهره بهره ببرند؛  قابلیتی که این روزها در گوشی های گران قیمت تر شاهدش هستیم.

در حال حاضر این چیپست در گوشی 110 دلاری شیائومی ردمی 6A تعبیه شده و انتظار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می رود در آینده شاهد گوشی های بیشتری مجهز به این چیپست باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone