🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34869.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت «پرسش و پاسخ» را به استوری‌ها اضافه کرد

بعد از معرفی «نظرسنجی» برای استوری‌ها، اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده تا کاربران بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند. این قابلیت که «پرسش و پاسخ» نام دارد و از چند ...

بعد از معرفی «نظرسنجی» برای استوری‌ها، اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده تا کاربران بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - این قابلیت که «پرسش و پاسخ» نام دارد و از چند هفته پیش نیز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی‌اش به گوش می‌رسید، به کاربر اجازه می‌دهد در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - استوری سوال بپرسد و از فالوورها بازخورد بگیرد.

برای استفاده از این ویژگی، بعد از آنکه وارد بخش استوری شدید کافیست روی استیکرها کلیک کرده و سپس آیکون Questions را انتخاب کنید. در نهایت متن سوال را بنویسید و آن را استوری کنید؛ فالوورها هر چند بار که خواستند می‌توانند به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - سوال جواب بدهند و پاسخ‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - نیز در قسمت بازدیدهای استوری نمایش داده می‌شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران

همچنین اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرده تا کاربر بتواند پاسخ‌ها را نیز دوباره استوری کند. البته برای حفظ حریم شخصی، در هنگام بازنشر جواب‌ها عکس و نام کاربری فالوورها پنهان باقی می‌ماند. ویژگی «پرسش و پاسخ» در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته و هم اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این چند هفته، اینستاگرام تغییرات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - مختلفی را به خود دیده است. آن‌ها ابتدا پلتفرم ویدیویی IGTV را به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - سرویس‌شان آوردند، سپس تماس ویدیویی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهسوار استان مازندران - را معرفی کردند و حالا نیز نوبت به قابلیت جدید استوری رسیده تا ارتباط بین کاربران را بیشتر کند. بد نیست بدانید اینستاگرام ماهیانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone