🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34862.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تعبیه ابزار دسترسی از راه دور در سیستم های رأی گیری آمریکا

یک تولید کننده بزرگ دستگاه های رأی گیری و سیستم ها و نرم افزارهای مرتبط با انتخابات در نامه ای به سناتوری آمریکایی اعلام کرده که برای مدت 6 سال دسترسی از راه دور را ...

یک تولید کننده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - بزرگ دستگاه های رأی گیری و سیستم ها و نرم افزارهای مرتبط با انتخابات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - در نامه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - ای به سناتوری آمریکایی اعلام کرده که برای مدت 6 سال دسترسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - از راه دور را به نرم افزار خود روی این سیستم ها فراهم کرده است.

نرم افزارهای دسترسی از راه دور از جمله pcAnywhere تولید شده توسط سیمنتک می توانند توسط مدیران سیستم ها برای تغییرات در نرم افزارها یا ارتقاء آنها به کار روند. اما انتظار می رود سیستم های مدیریت رأی گیری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - فاقد هر گونه دسترسی به اینترنت یا هر سیستم دیگری باشند، چرا که این گونه روش های ارتباطی می توانند توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار بگیرند و شاید در نتیجه انتخابات نیز دخالت هایی صورت بگیرد.

چنین دسترسی های از راه دوری می توانند موجب سوء استفاده از آسیب پذیری های pcAnywhere و ارسال بد افزار به سیستم ها شوند. به گزارش وبسایت مادربورد موضوع مرتبط با شرکت ES&S، تولید کننده سیستم های مورد بحث، نگرانی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - های امنیتی را بر انگیخته. ES&S یکی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - بزرگترین ها تولید کننده دستگاه های رأی گیری در آمریکا است. سیستم های این کمپانی در مدیریت غرفه های رأی گیری کاربرد دارند و در نهایت نتیجه نهایی را جمع آوری و مرتب می کنند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان

در سال 2006 حداقل 60 درصد از رأی گیری ها توسط سیستم های این شرکت انجام شدند. در واقع در همین سال هکرها کدهای منبع pcAnywhere را به سرقت بردند و البته تا سال 2012 این موضوع را فاش نکردند. در 2012 تازه بخشی از کدهای سرقت شده، در فضای آنلاین منتشر شدند. با این حال سیمنتک اعلام کرد که از همان سال 2006 نیز از سرقت داده هایشان اطلاع داشتند.

در ادامه به کاربران اخطار داده شد که این نرم افزار را غیر فعال کرده یا از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - سیستم خود حذف کنند. نکته ناراحت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - کننده دیگر اینکه در همان زمانی که بخشی از کدها فاش شد، محققان با بررسی آنها دریافتند که به واسطه یک آسیب پذیری هکرها می توانستند کنترل کامل سیستم ها را بدون نیاز به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - پسورد در دست بگیرند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان

پس از محکومیت 12 هکر تبعه روسیه به جرم مواردی از جمله تلاش برای تضعیف نمودن زیرساخت های انتخاباتی آمریکا با تمرکز بر شرکت های تولید کننده نرم افزارهای انتخاباتی، موضوع آسیب پذیری مورد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - بحث اکنون بیش از پیش نگرانی ها را بر انگیخته است.

به گزراش وبسایت ورج - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - با این حال شرکت ES&S به سناتور وایدن اعلام کرده که از دسامبر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - سال 2007 و در پی عرضه استانداردهای سیستم رأی گیری جدید، نصب نرم افزار pcAnywhere روی سیستم های خود را متوقف کرده. در نهایت ES&S اعلام کرده که از سال 2000 تا 2006 ارتباط نرم افزاری از راه دور توسط این نرم افزار را برای تعداد کمی از مشتریان خود برای اهداف پشتیبانی فنی فراهم کرده است.

البته گفته شده که این نرم افزار به گونه ای طراحی نشده که با هرگونه دستگاه رأی گیری در ارتباط باشد. بنا بر ادعای این کمپانی اکنون هیچ یک از مشتریان از این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - نرم افزار استفاده نمی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone