🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37888.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

یوتیوب ۸.۳ میلیون ویدیو را در سه‌ ماهه‌‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ حذف کرده است

طی سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، یوتیوب ۸.۳ میلیون ویدیو را از پلتفرم خود حذف نموده است چرا که این ویدیو‌ها به ادعای کوگل نتوانسته بودند دستورالعمل‌های اجتماعی جدید این پلتفرم را رعایت کنند. سال ...

طی سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، یوتیوب ۸.۳ میلیون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ویدیو را از پلتفرم خود حذف نموده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است چرا که این ویدیو‌ها به ادعای کوگل نتوانسته بودند دستورالعمل‌های اجتماعی جدید این پلتفرم را رعایت کنند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سال گذشته بسیاری از کاربران ادعا می‌کردند که در این پلتفرم‌ ویدیو‌هایی نامناسب و مشکل داری پخش می‌شوند که از نظر‌ این شرکت مخفی مانده‌اند. به همین دلیل یوتیوب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصمیم گرفت تا گزارش سه ماهه‌‌ای از اجرای دستورالعمل‌های اجتماعی جدید منتشر کند. این گزارش در واقع روشی است که یوتیوب سعی می‌کند با آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نشان دهد که در این مدت بیکار ننشسته و محتواهای نامناسب زیادی را از پلتفرم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خود حذف نموده است.

این گزارش نشان می‌دهد که ۶.۷ میلیون از ۸.۳ میلیون ویدیو حذف شده به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صورت ماشینی علامت گذاری شدند و لازم نبوده هیچ کاربری این محتوا را مشاهده کرده و علامت بزند. همچنین یوتیوب اعلام نموده که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موفق شده تا با استفاده از یادگیری ماشینی، محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران مورد بررسی قرار دهد تا مشکلاتشان را بیابد. هوش مصنوعی پیچیده‌ی به کار رفته در این پروسه به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قدری مفید عمکرد کرده که موجب شده افراد کمتری، مجبور شوند تمام محتواهای ویدیویی در این پلتفرم را مورد به مورد بررسی کنند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

 

الگوریتم به کار رفته در این هوش مصنوعی موجب می‌شود که ویدیو‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اسپم یا مورادی که با دستورالعمل‌های اجتماعی جدید یوتیوب هم‌خوانی ندارند پیدا شده و به طور اتوماتیک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - علامت گذاری شوند. پس از آن یک پروسه بررسی دیگر نیز توسط چشم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انسان صورت می‌پذیرد.

دی ماه سال گذشته گوگل اعلام نموده که قصد دارد ۱۰ هزار نفر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را استخدام کند تا آنها به بررسی ویدیو‌های علامت گذاری شده بپردازند. به هر حال یادگیری ماشینی در تمامی مواقع درست نبوده و ممکن است مشکلاتی داشته باشد. به همین دلیل است که یوتیوب سعی کرده تا با اضافه کردن یک مرحله به پروسه‌ی بررسی از حذف شدن بی جهت ویدیو‌ها جلوگیری کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

گوگل اعلام کرده که در حال حاضر بیشتر سمت‌های لازم برای بررسی محتوای ویدیوی در پلتفرمش را استخدام نموده اما هنوز زمان لازم دارد تا تیم ۱۰ هزار نفره‌ی مدنظرش را به طور کامل شکل دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone