🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37887.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پیام رسان ژاپنی لاین، بلاکچین اختصاصی خود را توسعه می دهد

شرکت ژاپنی ارائه دهنده اپلیکیشن پیام رسان لاین اعلام کرده در حال برنامه ریزی برای ایجاد بلاکچین اختصاصی اش است تا از این طریق توسعه اپ های غیرمتمرکز برای پلتفرم خود را بهبود ببخشد. این ...

شرکت ژاپنی ارائه دهنده اپلیکیشن پیام رسان لاین اعلام کرده در حال برنامه ریزی - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برای ایجاد بلاکچین اختصاصی اش است تا از این طریق توسعه اپ های غیرمتمرکز برای پلتفرم خود را بهبود ببخشد.

این خبر همزمان با انتشار - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نقشه راه ۲۰۱۸ شرکت مورد بحث منتشر شد که در واقع از زیرشاخه های غول اینترنتی کره جنوبی به نام - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Naver محسوب می شود.

در این رویداد Euivin Park مدیر ارشد واحد تکنولوژی این کمپانی اعلام نمود که می خواهد تلاش هایش در راستای توسعه تکنولوژی بلاکچین را چند گام دیگر به - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جلو ببرد.

این پلتفرم همانطور که - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خانم پارک به تصویر کشده بود قرار است در اکوسیستمی خارج از محصولات فعلی لاین ساخته شود و از توکن برای تشویق و تسریع توسعه اپ های غیرمتمرکزی بهره بگیرد که یا توسط شرکت های شخص ثالث توسعه می یابند یا خود کمپانی لاین.

تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

از همین رو آنطور که خانم پارک گفته این شرکت حالا در تلاش است تا افراد بیشتری را برای توسعه بلاکچین در ژاپن، کره جنوبی و همچنین جنوب شرقی آسیا به استخدام در بیاورد.

این خبر چند روز بعد از آن منتشر می شود که شرکت مورد بحث زیرشاخه جدیدی به نام Unblock را در کره جنوبی به بدنه خود اضافه کرد. تمرکز این واحد روی طرح های توسعه و تحقیق مرتبط با بلاکچین است و هدفش یکپارچه سازی اپ های غیرمتمرکز با پلتفرم پیام رسان - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لاین به منظور ارائه خدمات و قابلیت های بیشتر به کاربران.

در ماه ژانویه امسال نیز این غول - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیام رسان ژاپنی خبر داد یک ارز مجازی را ارائه می کند که از طریق اپ لاین پی در اختیار کاربرانش قرار میگیرد. این پروژه - تعمیرات جارو برقی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همچنین مراحل دریافت لایسنس را در سازمان خدمات مالی ژاپن طی می کند و قرار است به زودی راه اندازی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone