🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37883.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد مرکز ماهر در برابر حملات فیشینگ بانکی چگونه بود؟

مرکز ماهر اعلام کرده که بر اساس رصد صورت گرفته، حملات فیشینگ بانکی در کشور در دو ماه گذشته رشد شدیدی داشته است. این حملات عموما با محوریت انتشار اپلیکیشن‌های اندرویدی مخرب یا جعلی صورت می‌‌ ...

مرکز ماهر اعلام کرده که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر اساس رصد صورت گرفته، حملات فیشینگ بانکی در کشور در دو ماه گذشته رشد شدیدی داشته است. این حملات عموما با محوریت انتشار اپلیکیشن‌های اندرویدی مخرب یا جعلی صورت می‌‌ پذیرد. مرکز ماهر این توصیه‌ها جهت کاهش احتمال قربانی شدن در این حملات را پیشنهاد داده است:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

حملات فیشینگی که مرکز ماهر از آن صحبت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به میان آورده به گفته «جواد دادگر»، محقق امنیت اطلاعات همیشه به شکل‌های گوناگون وجود داشته‌اند و این امر مشکل تازه‌ای نیست ولی از نظر او - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مرکز ماهر در این مورد کم‌کاری انجام می‌دهد. این محقق در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌گوید:

«با توجه به گسترش تبلیغات و امکان انتشار انواع برنامه های اندرویدی و... در بستر تلگرام در واقع کسانی که فیشینگ انجام می‌دادند درگاه های جعلی را در داخل این اپلیکیشن‌ها مخفی کرده و با تبلیغات گسترده این اپلیکیشن‌ها افراد زیادی به دام آنها دچار می‌شدند. این موضوعات بارها توسط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برخی سایت‌ها همچون وب‌آموز و تلسکم گزارش شده بود. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تقریبا از اواسط بهمن امسال تعداد درگاه‌های فیشینگی که داخل اپلیکیشن‌های جعلی با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محتواهایی مثل تلگرام ضد فیلتر، ماهواره جیبی و موارد این چنینی وجود داشتند، به طور عجیبی زیاد شد.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
گول این اپلیکیشن‌ها را نخورید.

این کارشناس خبر‌ می‌دهد که به مرور با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بررسی‌های لازم مشخص شد که فرد یا افرادی پشت این حملات فیشینگ است که حتی یک کانال تلگرامی دارد که فایل های صفحه جعلی بانک را در آنجا منتشر ‌می‌سازد. دادگر می‌گوید:

«هکرها حتی مبادرت به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آموزش بقیه می‌کنند تا در راستای فیشینگ همگام و همراه آنها باشند. تیم ما توانست بعد از کشمکش ها و جریانات فراوان و پیگیری یکی از کانال‌های اصلی که باعث و بانی بسیاری از سایت‌های فیشینگ بود را مجاب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند که دست از این عمل بردارد. اما موضوع حائز اهمیت این است که هیج عزمی از طرف نهاد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های مربوط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای برخورد با این موضوع یا پیشگیری انجام نشد و تازه بعد از این همه وقت که موضوع در حال فروکش شدن است، مرکز ماهر مواردی را گوشزد می‌کند که ماه‌ها قبل توسط وبگاه‌های امنیتی گزارش شده بودند.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
طراحی بی‌نظیر یک سایت فیشینگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - (درگاه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بانکی جعلی) به آدرس شاپرک. به دو کاراکتر A - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در آدرس دقت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنید!

او از اینکه چرا مرکز ماهر و سایر نهادهای مرتبط در این موارد کم‌کاری می‌کنند اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و خبر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌دهد که بیشتر این فیشینگ‌ها برای پولشویی از سایت های شرط بندی استفاده می‌شود:

«CRET امنیتی در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واقع بصورت ساده اگر بخواهد تعریف شود، مرکزیست که وظیفه آن نظارت و همینطور اطلاع رسانی، مقابله و پیشگیری در مقابل رویدادهای اینترنتی در شبکه کشور است. مرکز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماهر ایران نیز در سال 87 ایجاد و در سطح ملی فعالیت گسترده ای را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای پیشگیری و مقابله با حوادث فضای تبادل اطلاعات بعهده دارد اما در راه انجام وظیفه خود کم کوتاهی ندارد، همین لیستی که از سایت‌های فیشینگ فروردین ماه منتشر شده شامل 40 مورد است که در مراکز دیگر به‌راحتی تا 60 مورد شناسایی و گزارش شده است.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
نمونه‌ای دیگر از طراحی‌های شبیه موارد واقعی هکرها

«امیر صفری فروشانی» فعال نرم‌افزارهای امنیتی نیز از عملکرد کلی مرکز ماهر گلایه‌مند است و آن را عقب‌تر از سایر مراکز CRET جهانی می‌داند. او از عدم انتشار یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سری گزارشات معتبر در حوزه امنیتی توسط ماهر خبر می‌دهد و در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«بسیاری از تهدیدات سایبری و گزارشات از سوی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برخی شرکت‌های خاص توسط این مرکز منتشر نمی‌شود و نادیده گرفته می‌شود. این امر البته در یکی دو سال اخیر روند بهتری در مرکز ماهر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صورت گرفته ولی همچنان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بی‌اشکال نیست.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
نمونه‌ای از لیست‌ سایت‌های فیشینگ که مراکز امنیتی خصوصی در این چند وقت اخیر آنها را رصد کرده و گزارشات خود را در صفحات وب منتشر کرده‌اند.

صفری فروشانی از تاخیر چند‌هفته‌ای ماهر در مقابله با مشکلات امنیتی می‌گوید و معتقد است که فیلتر کردن سایت‌های فیشینگ برای ماهر ساده است ولی مشکل را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در این می‌بیند که در بیشتر مواقع این سازمان منتظر گزارشات حاصله است تا خودش کندوکاو و تحقیق را شروع کند: «قطعا اگر مراکز دولتی وارد جریانات شوند، هکرها و سودجویان ‌زودتر عقب‌نشینی می‌کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone