🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44930.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل به اتهام نقض سه پتنت به دادگاه می رود

اپل با مشکلات قضایی به وجود آمده توسط پتنت ترول ها ناآشنا نبوده و در گذشته هم چندین مرتبه مورد هدف این شرکت ها قرار گرفته است. در حال حاضر هم اهالی کوپرتینو با شکایتی ...

اپل با مشکلات قضایی به وجود آمده توسط پتنت ترول ها ناآشنا نبوده و در گذشته هم چندین مرتبه مورد هدف این شرکت ها قرار گرفته است. در حال حاضر هم اهالی کوپرتینو با شکایتی مبنی بر تخطی در سه پتنت مرتبط با AirPlay، شماره گیری خودکار و شارژ باتری از طرف کمپانی استرالیایی «Uniloc» مواجه شده اند.

گفتنی است پتنت نخست با عنوان «سیستم شارژ و کاهش شارژ باتری بهینه شده برای مناطقی با دمای محیطی بالا» توسط HP در سال 2001 ثبت شده که به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سنسورهایی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پایش دمای باتری اشاره دارد که می تواند شارژ و یا عدم شارژ باتری را بر اساس دمای آن کنترل کند.

کمپانی «Uniloc» سه شکایت تازه از اپل در رابطه با AirPlay، شماره گیری خودکار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و شارژ باتری ثبت کرده است

پتنت بعدی مربوط به «کنترل و نمایش از راه دور با بهره گیری از داده های ارسال شده توسط ارتباطات - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بی سیم» است که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این اختراع هم توسط HP و در سال 1995 در اداره ثبت اختراع - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است. همانطور که می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دانید AirPlay یکی از استانداردهایی است که اپل در محصولاتش از آن برای ارسال بی سیم محتوا، ویدیو و موسیقی بهره می برد.

در مورد سوم هم کمپانی پتنت ترول «Uniloc» به اختراع ثبت شده ای با عنوان «روش و سیستم شماره گیری خودکار بی سیم از طریق داده های ثبت شده در دستگاه کاربر» اشاره کرده است. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گفتنی است این پتنت در واقع ایده شماره گیری خودکار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با کلیک کردن روی شماره تلفن و یا نام کاربر را شامل می شود و از این رو کمپانی مذکور اپلیکیشن Contacts اپل را در شکایت خود مطرح کرده است.

ناگفته نماند اپل با دعواهای حقوقی از سوی «Uniloc» غریبه نبوده و شرکت مورد اشاره پیشتر هم از اپل به دلیل تخطی های صورت گرفته در اپل Maps، اپل آی دی و بروز رسانی های نرم افزاری نیز شکایت کرده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone