🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37876.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

۱۳ سال پیش اولین ویدیو در یوتیوب منتشر شد

۱۳ سال پیش در همین روز‌ها، اولین ویدیو در یوتیوب منتشر شد که «من در باغ وحش» نام داشت. با این حال ویدیوی یاد شده تاکنون بیش از ۴۸ میلیون بار دیده شده است و ...

۱۳ سال پیش در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - همین روز‌ها، اولین ویدیو در یوتیوب منتشر شد که «من در باغ وحش» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - نام داشت. با این حال ویدیوی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - یاد شده تاکنون بیش از ۴۸ میلیون بار دیده شده است و از پربازدیدترین موزیک ویدیو‌های سایت یوتیوب که هر کدام چند میلیارد‌ مرتبه مشاهده شده‌اند، بسیار عقب است.

مرد جوانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - که اولین ویدیو در یوتیوب به وی اختصاص دارد، «جاوید کریم» نام داشته که به عنوان یکی از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - دست‌اندرکاران سرویس PayPal معروف شد و  برای پلتفرم یوتیوب هم فعالیت‌های زیادی انجام داده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - است. او پس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - از ملاقات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - با بنیانگذاران یوتیوب یعنی چَد هارلی و استیون چن، به مشاور ارشد این شرکت تبدیل شد و پس از تلاش‌های بسیار، موفق شد که اولین ویدیو را در یوتیوب بارگذاری کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان

از آن زمان تا به حال پلتفرم یاد شده، بالا و پایین‌های زیادی را تجربه کرده است. برای مثال طی دوسال گذشته یوتیوب سیاست‌های زیادی در پیش گرفته که تمامی آنها بیش از پیش درآمدزایی را برای تولید کنندگان کوچک بسیار مشکل کرده است.

حتی دو ماه پیش نیز تغییراتی جدید در قوانین یوتیوب به وجود آمد که بر اساس آن هر تولید کننده‌ای که تعداد ساعت‌های مشاهده‌ شده‌اش کمتر از ۴۰۰۰ ساعت بود و دنبال کنندگانی کمتر از ۱۰۰۰ نفر داشت، نمی‌توانست از ویدیو‌های تبلیغاتی درآمدی حاصل کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان

تولید کنندگان بلافاصله پس از اعلام این تغییرات اعتراض کرده و مدعی شدند که دستورالعمل‌های جدید، درآمد حاصله از فعالیت در یوتیوب را بسیار پایین می‌آورند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - حتی ممکن است آن را غیر ممکن کند. بسیاری از فعالان تولید محتوای ویدیوی از محدودیت‌های جدید نا‌ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - امید شدند و این قوانین را De-Monetization نامیدند که ترکیبی خلاقانه از کلمه درآمدزایی و پسوند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - منفی بوده که عدم درآمدزایی را رسانده و تعمدانه کلمه‌ی شیطان (Demon) در آن نقش بسته است.

چندی پیش هم این پلتفرم هدف حمله هکرها قرار گرفت، به دنبال حمله هکرها به این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - وبسایت، بسیاری از محتوای پربیننده آن از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - جمله موزیک ویدیو Despacito با ۵ میلیارد بازدید از دسترس کاربران خارج شد و به جای آن تصویری از گروگانگیرانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - ماسک زده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - قرار گرفت. به تازگی هم این سایت مدعی شده که طی سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، ۸.۳ میلیون ویدیو را از پلتفرمش حذف کرده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان

همه این مسائل دست به دست هم داده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - تا کارشناسان نسبت به بهتر شدن اوضاع این پلتفرم نگران باشند. مسلماً با بالاتر رفتن علاقه‌ی کاربران به استفاده از محتوای ویدیویی، یوتیوب پیشرفت خواهد کرد اما اینکه این پیشرفت به چه قمیتی و در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لنگرود استان گیلان - چه زمینه‌هایی صورت پذیرد، مسئله ای است که ذهن کاربران و تولید کنندگان محتوای ویدیوی را آشفته کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone