تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24077.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ساعت هوشمند Versa 2 توسط فیت بیت

شرکت فیت بیت ساعت هوشمند ورسا 2 (Versa 2) را اعلام کرد. این محصول که جانشین ساعت هوشمند Versa می شود از نمایشگر OLED، پردازنده سریع تر و باتری بادوام تر بهره مند است. شرکت ...

شرکت فیت بیت ساعت هوشمند ورسا 2 (Versa 2) را اعلام کرد. این محصول که جانشین ساعت هوشمند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - Versa می شود از نمایشگر OLED، پردازنده سریع تر و باتری بادوام تر بهره مند است.

شرکت فیت بیت (Fitbit) علاوه بر ساعت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - هوشمند ورسا 2 مربی ورزشی مجازی خود به نام Fitbit Premium را هم معرفی کرد. کاربر می تواند با پرداخت اشتراک ماهانه 10 دلار یا سالانه 80 دلار از برنامه های اختصاصی ورزشی و رژیمی این سرویس استفاده کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران

تمام مدل های ساعت هوشمند ورسا 2 بدنه آلومینیومی داشته و به لطف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - تکنولوژی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - NFC کاربر می تواند از طریق اپ Fitbit Pay خریدهای خود را به راحتی انجام دهد. یک سنسور ضربان قلب به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ضربان قلب را اندازه می گیرد.

ساعت هوشمند ورسا 2 تا عمق 50 متری ضدآب بوده و حالت های متنوعی برای اندازه گیری میزان دویدن، دوچرخه سواری، تمرینات یوگا و مدت زمان خوابیدن دارد. قابلیت Sleep Score با توجه به ضربان قلب کاربر به الگوی خوابیدن او امتیاز می دهد.

ساعت ذکور دارای قابلیت صفحه همیشه روشن (Always on Display) بوده که مطلع شدن از زمان و تمرینات و عمر باتری را بیش از پیش آسان می کند. سازنده مدعی شده باتری این محصول با یک مرتبه شارژ کردن تا 5 روز دوام می آورد که یک روز کامل بیشتر از نسل قبلی است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران

یک دکمه در طرف چپ ساعت هوشمند ورسا 2 تعبیه شده که قابل برنامه ریزی است. نبود GPS داخلی نقطه ضعف این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - ساعت محسوب شده که البته با هماهنگ کردن گوشی با ساعت برطرف می شود.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 از حالا برای پیش خرید موجود بوده و از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول در مدل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - پایه 199 دلار و برای مدل special edition با بند بافتنی اضافه 229 دلار خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلاردشت استان مازندران - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone