تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13199.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش IDC از فروش پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰: رشد ۲۸.۴ درصدی بازار

شرکت تحقیقاتی IDC، گزارش خود از بازار پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در آن اپل با فروش ۱۵۱.۴ میلیون دستگاه در صدر قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، در مجموع ۴۴۴.۷ ...

شرکت تحقیقاتی IDC، گزارش خود از بازار پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در آن اپل با فروش ۱۵۱.۴ میلیون دستگاه در صدر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - در مجموع ۴۴۴.۷ میلیون دستگاه پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ فروخته شده که افزایش ۲۸.۴ درصدی را در مقایسه با سال ۲۰۱۹ نشان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - می‌دهد. به گفته IDC، این جهش چشمگیر تا حدی به دلیل قرنطینه مردم و تغییر برنامه‌های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - آنها در پس انداز پول بوده است. بازار پوشیدنی‌ها در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ رشد ۲۷.۲ درصدی را به لطف عرضه محصولات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - جدید و کاهش قیمت‌ها در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ تجربه کرده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران
۵ صادرکننده برتر محصولات پوشیدنی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰.

«Jitesh Ubrani»، تحلیلگر ارشد IDC می‌گوید همه گیری کرونا برای بازار پوشیدنی‌ها مفید بوده چرا که سلامتی و تندرستی را در اولویت بسیاری از مشتریان قرار داده است. به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - گفته او اپلیکیشن‌های ورزش در خانه، پیشرفت سنسورهای پایش سلامتی مثل دمای پوست، الکتروکاردیوگرام و نرخ ضربان قلب به کاربران و پزشکان کمک کرده‌اند تا شروع بیماری‌ها را بهتر درک کرده و آن‌ها را آسان‌تر پایش کنند.

IDC در گزارش خود محصولاتی مثل ساعت‌های هوشمند، مچ بندهای سلامتی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - و ابزارهای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - پزشکی وصل شونده به گوش (hearable) را لحاظ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - کرده است. جالب اینکه بالاترین آمار فروش پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰، مربوط به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - ابزارهای وصل شونده به گوش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - بوده که ۶۴.۲ درصد از سهم صادرات را به خود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - اختصاص داده‌اند. سهم ساعت‌های هوشمند، ۲۴.۱ درصد و مچ بندهای سلامتی تنها ۱۱.۵ درصد به دلیل کمبود محصولات نیمه‌رسانا گزارش شده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران
۵ صادرکننده برتر محصولات پوشیدنی در سال ۲۰۲۰.

اپل، ۳۶.۲ درصد از سهم بازار پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده و بزرگترین فروشنده این قبیل محصولات در بازه یاد شده لقب گرفته است. شیائومی (۸.۸ درصد)، سامسونگ (۸.۵ درصد) و هواوی (۶.۷ درصد) در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

به گفته IDC، فروش اپل واچ به لطف عرضه در سه مدل سری ۶، اپل واچ SE و سری ۳ با قیمت‌های متنوع، رشد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - ۴۵.۶ درصدی را در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ تجربه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر متل قو استان مازندران - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر توتیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام طرفای تیلاکنار متل قو سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در تیلاکنار شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone