🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21973.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت برای ارائه DirectX 12 Ultimate آماده می‌ شود

مایکروسافت ارائه نسخه جدیدی از استاندارد گرافیکی و گیمینگ DirectX 12، موسوم به DirectX 12 Ultimate را در دستور کار قرار داده که می‌تواند بیشتر از همیشه پلتفرم‌های گیمینگ ویندوز و ایکس باکس را به ...

مایکروسافت ارائه نسخه جدیدی از استاندارد گرافیکی و - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گیمینگ DirectX 12، موسوم به DirectX 12 Ultimate را - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در دستور کار - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرار داده که می‌تواند بیشتر از همیشه پلتفرم‌های گیمینگ ویندوز و ایکس باکس - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را به هم نزدیک کرده و - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به یکپارچگی برساند. DirectX 12 Ultimate هنوز به مرحله انتشار نرسیده اما انتظار می‌رود که به طور - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کامل از ایکس باکس سری X، کنسول آینده مایکروسافت پشتیبانی کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

شان هارگریوز، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد DX12 Ultimate با انتشار پستی در بلاگ مایکروسافت اذعان داشته که پشتیبانی کنسول بعدی ایکس باکس و کارت‌های گرافیکی انویدیا و AMD از این نسخه دایرکت ایکس به این معناست که سخت‌افزار آن‌ها می‌تواند به طور کامل از تکنولوژی‌هایی - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچون Raytracing، Variable Rate Shading، Mesh Shader و Sampler Feedback پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به عمل آورد.

البته ممکن است مشتریان معمولی متوجه تأثیر DX12 Ultimate بر خروجی کنسول‌های بازی و کارت‌های گرافیکی - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نشوند، اما این ابزار زمینه‌ای را برای توسعه‌دهندگان و بازی‌سازان فراهم می‌کند که بتوانند راحت‌تر از همیشه تکنولوژی‌های روز گرافیکی را در محصولات خود به کار گرفته و در ایجاد یکپارچگی و هم‌ترازی نسخه‌های - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایکس باکس و پی سی بازی‌ها کار راحت‌تری داشته باشند.

 به زبان ساده‌تر، عناوین بازی که توسط DX12 Ultimate بهینه‌سازی شوند به سادگی با طیف گسترده‌ای از کارت‌های گرافیکی انویدیا و AMD و کنسول‌های خانواده ایکس باکس سازگار خواهند بود. در همین راستا بد نیست - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بدانید که شرکت AMD به تازگی از پشتیبانی DX12 Ultimate توسط معماری RDNA 2 برای جی پی یو خود خبر داده که هر دو کنسول نسل بعدی سونی و - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت از این - تعمیرات جارو برقی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استاندارد تبعیت می‌کنند.

مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای DX12 Ultimate اعلام نکرده، اما برای آگاهی بیشتر از جزئیات نرم‌افزاری و مسائل تکنیکی این استاندارد می‌توانید همین حالا به پست وبلاگ این شرکت مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone