🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21972.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هدایای نوروز ۱۳۹۹ ایرانسل اعلام شد

ایرانسل هدایای نوروز 1399 را برای مشترکان اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، کاربران می توانند از اول فروردین تا نیمه شب سیزده فروردین یک بسته 1 گیگابایتی اینترنت را به رایگان دریافت ...

ایرانسل هدایای نوروز 1399 را برای مشترکان اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، کاربران می توانند از اول فروردین تا نیمه شب سیزده فروردین یک بسته 1 گیگابایتی اینترنت را به رایگان دریافت کنند. این بسته فقط یک بار فعال می شود.

همچنین با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز، می توانید شانس خود را برای دریافت یکی از 100 جایزه اینترنت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - 100 گیگابایتی باشید. برای دریافت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - این هدیه از امروز تا نیمه شب سوم فروردین فرصت دارید.

پیش از این، ایرانسل از ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۸ تا روز ۴ فروردین ۱۳۹۹، این امکان را فراهم کرده بود که مشترکان بتوانند از بسته‌های ویژه ۳ گیگابایتی با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - قیمت ۱۲ هزارتومان استفاده کنند.

بسته‌ عیدی یک گیگابایتی مشترکان ایرانسل، از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - طریق شماره گیری کد دستوری #1399* یا اپلیکیشن ایرانسل من، فعال می‌شود.

مشترکان ایرانسل که هنوز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - اپلیکشن ایرانسل من را نصب نکرده‌اند، می‌توانند از بازارهای معتبر ارائه دهنده اپلیکیشن یا وبسایت ایرانسل، این اپلیکیشن را دریافت و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - نصب کنند. همینطور، این امکان فراهم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - شده است تا لینک آن با شماره گیری #۴۵* از طریق پیام کوتاه در اختیار مشترک قرار گیرد.

ایرانسل در اسفندماه ۱۳۹۸، همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت یا TD-LTE در نظر گرفته بود که آن را تا ۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام طرفای گلباغ نماز گیلان سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در گلباغ نماز شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پریماه نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
دوستان سایت ***** جارو برقی سامسونگ EMPROTUR شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی گیلان گیلان رودباری تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone