🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32106.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک تا سال 2021 یکپارچه می‌شوند

اپل قصد دارد که تا سال 2021، اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک او اس را با هم ترکیب کند. به گزارش وبسایت بلومبرگ، رویه کار بدین شکل خواهد بود که اپل از طریق ابزاری مخصوص، ...

اپل قصد دارد که تا سال 2021، اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک او اس را با هم ترکیب کند. به گزارش وبسایت بلومبرگ، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - رویه کار بدین شکل خواهد بود که اپل از طریق - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - ابزاری مخصوص، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که یک نسخه از اپلیکیشن (Single Binary) بسازند که هم روی آیفون و آیپد و هم مک‌بوک‌ها اجرا می‌شود.

ساخت اپلیکیشن‌های فراگیر (Universal) توسط اپل، به کمک پروژه جدید این شرکت با اسم رمز Marzipan انجام خواهد گرفت که به نظر می‌رسد کیت توسعه‌ای برای پورت اپلیکیشن‌ها روی پلتفرم‌های آی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - او اس و مک باشد.

لازم به ذکر است که در راستای ساخت اپلیکیشن‌های فراگیر، اپل ارائه نسخه‌ آی او اس برنامه‌های Home، Stocks، News و Voice Memo برای مک او اس 10.14 موهاوی را آغاز کرده است. با این وجود، ساخت اپلیکیشن‌های فراگیر برای تمام پلتفرم‌های اپل قدم بزرگتری برای این شرکت به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان

به گزارش بلومبرگ، تا انتهای امسال توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های آیپد خود را به لطف یک SDK جدید به مک او اس پورت کنند. این شیوه پورت کردن تا سال 2020 برای پورت اپلیکیشن‌های آیفون روی مک نیز گسترش پیدا می‌کند. شایعات حاکی از آنند که اپل این SDK را در مراسم WWDC امسال خود رونمایی خواهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرد.

تصمیم اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - به تلاش‌های مایکروسافت برای ساخت پلتفرم یونیورسال ویندوز شباهت بسیار زیادی دارد. حتما به خاطر دارید که مایکروسافت، برای اولین بار ایده ساخت یک اپلیکیشن یکپارچه برای رایانه، تبلت و گوشی‌های ویندوزفونی را عملی نمود. با این وجود، پس از شکست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویندوزفون در سال 2017 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - این ایده کاربرد خود را از دست داد.

البته اپلیکیشن‌های یونیورسال مایکروسافت هنوز در دسترس هستند، با این وجود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - تلاش غول نرم‌افزاری بیشتر از آنکه در راستای ساخت اپلیکیشن‌های واحد برای ایکس باکس وان، هولولنز، پی سی و تبلت باشد تحت فشار قرار دادن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - توسعه‌دهندگان برای ارائه اپلیکیشن‌هایشان روی مایکروسافت استور بوده است.

با این وجود، به نظر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌رسد که اپل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و ضمن فراهم کردن امکان ساخت اپلیکیشن‌های یکپارچه، همچنان می‌خواهد که دو پلتفرم آی او اس و مک او - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر صایین قلعه استان زنجان - اس را از یکدیگر مجزا نگه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone