🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39190.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تروجان اندرویدی که جیب کاربر را خالی کرده و به موبایل آسیب فیزیکی می زند

از زمان معرفی بیت کوین حدود هشت سال می گذرد و طی سال های اخیرا قیمت آن روندی صعودی را طی کرده تا جایی که بهای هر واحد از آن نسبت به مدت مشابه سال ...

از زمان معرفی بیت کوین حدود هشت سال می گذرد و طی سال های اخیرا قیمت آن روندی صعودی را طی کرده تا جایی که بهای هر واحد از آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 2 هزار درصد افزایش پیدا کرده است.

رشد چشمگیر قیمت بیت کوین به افزایش بهای ارزهای دیجیتالی دیگر از قبیل اتریوم، دش و مونرو منجر شده است.

محبوبیت روزافزون این ارزها توجه هکرها را هم به این زمینه جلب کرده و آنها سعی دارند با استفاده از اسکریپت های آلوده و ابزارهای از قبیل «Coinhive» که بر اساس کدهای جاوا اسکریت طراحی شده، از منابع سخت افزاری سیستم های کاربران سوء استفاده کنند.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربیاز آنجایی که بسیاری از آنتی ویروس های نصب روی شده روی کامپیوتر این بد افزارها را شناسایی می کنند، حالا هکرها به استفاده از تروجان های اندروید روی آورده اند.

کمپانی «کسپرسکی» اخیرا گزارش مفصلی را درباره تروجانی به نام «Loapi» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را منتشر کرده که علاوه بر تحمیل بار سنگین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر سخت افزار موبایل برای استخراج ارزهای مجازی تبلیغات گسترده ای را روی موبایل نمایش داده و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با ارسال پیامک کاربر را در سرویس های ارزش افزوده هزینه بر مشترک می سازد.

بر اساس این گزارش عملکرد این تروجان اندروید تاکنون مشابهی نداشته است. این بدافزار پس از نصب بر روی موبایل مدیریت آن را در اختیار می گیرد و اگر کاربر تلاش کند مدیریت را از Loapi پس بگیرد صفحه قفل می شود.

بدترین قسمت ماجرا میزان باری است که این تروجان هنگام استخراج ارز مجازی به دستگاه وارد می کند. میزان پردازش در این مورد به قدری افزایش پیدا می کند که باتری به شدت داغ شده و در معرض انفجار قرار می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گیرد.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربیدر آزمایشی که کسپرسکی انجام داده باتری یک موبایل آلوده به این تروجان پس از 48 ساعت متورم شده و سوخته است. علاوه بر این قاب موبایل هم آسیب دیده است.

از طرف دیگر Loapi از قابلیت دانلود ماژول های جدید برخوردار است و می تواند استراتژی های خود را مطابق با نظر طراحان آن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تغییر دهد.

برای محافظت از دستگاه خود در برابر چنین حملاتی بهتر است اپلیکیشن ها را از منابع معتبر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دانلود کرده و از آنتی ویروس استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone