🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44031.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری عجیب تر از موبایل ماژولار «هیدروژن وان» در پتنت شرکت RED رؤیت شد

چند روز قبل خواندید که شرکت RED به عنوان یکی از بزرگ ترین سازنده دوربین های سینمایی حرفه ای، موبایلی به نام «هیدروژن وان» (Hydrogen One) را با ظاهری عجیب و غریب معرفی کرد. این محصول ...

چند روز قبل خواندید که شرکت RED به عنوان یکی از بزرگ ترین سازنده دوربین های سینمایی حرفه ای، موبایلی به نام «هیدروژن وان» (Hydrogen One) را با ظاهری عجیب و غریب معرفی کرد. این محصول که احتمالاً در سال 2018 و به قیمت 1200 دلار وارد بازار می شود، بدنه ای تیتانیومی و ماژولار دارد و به نمایشگر 5.7 اینچی هولوگرافیک مجهز شده.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

به تازگی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پتنتی در مورد ویژگی های پروژه فوق منتشر شده که می تواند ماجرا را کمی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هیجان انگیز تر کند. ظاهراً RED سیستمی ماژولار را توسعه داده که تلفن همراه را به یک دوربین شبه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - DSLR تبدیل می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند. این تبدیل صرفاً به لنز محدود نیست و همان طور که می بینید، کل دستگاه به منظره یاب، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستگیره، باتری و دکمه های مکانیکی مجهز می گردد. در ادامه، یک دستگاه دوربین سینمایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیشرفته نیز معرفی شده که توان پردازشی خود را از طریق موبایل «هیدروژن وان» تأمین می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

البته بحث تولید دستگاه های ماژولار برای RED چیز تازه ای نیست، اما نمی توان مزایای تجهیز یک دوربین DSLR یا سینمایی را به اسمارت فون (یا برعکس) درک کرد، حداقل در حالتی که قیمت آن با محصولات غیر هوشمند همین شرکت برابری می کند. طبیعیست که یک دوربین با همین قیمت، عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دستگاه ترکیبی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

شاید مزایای نرم افزاری را بتوان یکی از دلایل ترکیب دو دستگاه فوق دانست، چون سیستم عامل اندروید قابلیت هایی نظیر پخش، ویرایش یا انتقال محتوای دیجیتال را به دوربین عکاسی حرفه ای اضافه می کند و دیگر نیازی نیست ویدیوها و تصاویر را برای ویرایش به کامپیوتر منتقل کنیم، اما این کار هم به توان پردازش فوق العاده و هم به فضای ذخیره سازی بسیار زیاد نیاز دارد و عملی شدن آن غیر ممکن به نظر می رسد. به هر حال باید منتظر گذر زمان بود تا سرنوشت این پروژه جاه طلبانه مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone