🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17531.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شبکه‌های اجتماعی و تحریم کنندگان برای مبارزه با نفرت پراکنی به توافق رسیدند

پس از تحریم نمایش تبلیغ در فیسبوک از سوی صدها شرکت بزرگ، این شبکه اجتماعی در کنار توییتر و یوتیوب موافقت خود را برای کنترل محتوای نفرت پراکن و جعلی در فضای مجازی اعلام کرده‌‌اند ...

پس از تحریم نمایش تبلیغ در فیسبوک از سوی صدها شرکت بزرگ، این شبکه اجتماعی در کنار توییتر و یوتیوب موافقت خود را برای کنترل محتوای نفرت پراکن و جعلی در فضای مجازی اعلام کرده‌‌اند و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - قرار است گام‌هایی در این مسیر بردارند.

از حدود سه ماه قبل و در پی تظاهرات ضد نژادپرستی پس از مرگ «جورج فلوید»، بسیاری از تبلیغ کنندگان فیسبوک را تحریم کردند. این تبلیغ کنندگان، سالها است نسبت به عملکرد رسانه‌های اجتماعی شکایت دارند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - و بر این باور هستند که این شبکه‌‌های اجتماعی، تبلیغات آنها را در کنار محتوای نفرت انگیز، اخبار جعلی و سایر محتواهای مضر، به نمایش در می‌آورند.

هرچند آن زمان فیسبوک اعلام کرد که در برابر فشارهای مالی تسلیم نمی‌شود اما اخیرا کمپانی وی، یوتیوب و فیسبوک با «فدراسیون جهانی تبلیغات دهندگان» به توافقی برای کاهش نفرت پراکنی در این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - رسانه‌ها دست یافته‌اند. بر اساس این توافق تعریف مشترکی برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - محتوای مضر اعم از نفرت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - انگیز، زورگویی، جعلی و نادرست تدوین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌شود و پلتفرم‌های مختلف استانداردهای مشترکی را برای گزارش این دست مطالب در پیش خواهند گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان

شبکه‌های اجتماعی قبلا هم روش‌هایی را برای مبارزه با نفرت پراکنی در پیش گرفته بودند که شامل بررسی و بازبینی محتوا توسط ممیزهای بیرونی و فراهم کردن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - امکاناتی برای کنترل بیشتر تبلیغ کنندگان روی محتوایی است که در کنار تبلیغات نمایش داده می‌شود. «لوئیس دی کومو»، معاون اجرایی «Unilever»، یکی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - از بزرگترین تبلیغ کنندگان جهان گفت:

«در مرحله‌ای بسیار مهم برای حفظ اعتماد کاربران در فضای مجازی هستیم. با وجودی که تغییرات یک شبه اتفاق نمی‌افتد، گامی بزرگ برای حرکت در مسیر تغییر برداشته شده است.»

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان

«کارولین اورسون»، معاون فیسبوک اعلام کرد که چنین توافق‌نامه‌هایی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - در صنعت تولید محتوای آنلاین باعث می‌شود،‌ کار در مسیر و چارچوب درستی حرکت کند و همه با زبانی واحد به مبارزه با محتوای نفرت انگیز و جعلی بپردازند. البته - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - گروه‌های حامی تحریم فیسبوک، خواهان وضع مقررات سخت گیرانه‌تری برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - هستند ولی آنها نیز از این توافق استقبال کردند هرچند تردید دارند که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کار به سرانجام برسد.

بی‌شک چنین تعهداتی علاوه بر جامع بودن، باید قابلیت اجرایی سازی نیز داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که وعده‌ای پوچ نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone