تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43854.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیجت اسپینرها هم منفجر می شوند

در دوره و زمانه ای زندگی می کنیم که همه بی اختیار آتش می گیرند، هاوربوردها، موبایل ها، بی ام و و چیزهای دیگر که از حوصله این مطلب خارج است. به این لیست حالا ...

در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوره و زمانه ای زندگی می کنیم که همه بی اختیار آتش می گیرند، هاوربوردها، موبایل ها، بی ام و و چیزهای دیگر که از حوصله این مطلب خارج است. به این لیست حالا فیجت اسپینرهایی که اخیرا حسابی محبوب شده اند را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم اضافه کنید.

دو منبع خبری از میشیگان و آلاباما حالا اخبار کاملا مشابهی را مخابره کرده اند: یک اسپیکر/فیجت اسپینر بلوتوثی منفجر شده!

دلیل انفجار فیجت اسپینرها کاملا واضح است و به باتری لیتیوم یونی ارزان قیمت و ناایمن بر می گردد. با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرعتی که این روزها وسایل و اسباب بازی ها شهرت پیدا می کنند و در حجمی انبوه تولید می شوند، بعید است که نظارت خاصی روی تولید آن ها وجود داشته باشد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

باتری های لیتیوم-یونی می توانند مقادیر زیاد انرژی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در خود ذخیره کنند و اگر به یک باره همه انرژی را آزاد کنند، منجر به آتش سوزی و انفجار می شود.

این دقیقا اتفاقی است که برای هر دو دستگاه افتاده است. کیمبرلی آلومنز یکی از کسانی است که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اسپینر فرزندش دچار این سانحه شده. او در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گفتگو با WBRC گفت پسرش این صحنه را دیده و جیغ کشیده: - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «من طبقه پایین بودم و فقط شنیدم 'آتیش، آتیش' - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و فیجت اسپینر به معنای واقعه کلمه آتش گرفت، دود می کرد و در آتش می سوخت.»

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

میشل کار نیز با NBC25 گفتگو کرد و گفت: «اسپینر دستی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موقعی که کمتر از 30 دقیقه به شارژ بود آتش گرفت.»

هر دو اسپینر یک اسپیکر بلوتوث هم داشتند، از این رو به شارژر متصل بودند ولی مدل دقیق آن ها هنوز اعلام نشده و مشخص نیست. اگر اسپینر بلوتوث خریدید، آن را موقع شارژ کردن رها نکنید و حواستان به آن باشد. یا اصلا چرا اسپینر بلوتوث و خطرناک بخرید؟

یا اینکه کلا چرا اسپینر بخرید؟ این پرسش مهم تری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone