تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43851.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حتی خالقان آیفون هم نگران وابستگی انسان ها به تکنولوژی هستند

آیفون ده ساله شد و به جرات می توان گفت که این موبایل یکی از مهم ترین کالاهای تکنولوژی تولید شده در طول تاریخ است. با قرار دادن یک کامپیوتر در دسترس که استفاده کردن ...

آیفون ده ساله شد و به جرات می توان گفت که این موبایل یکی از مهم ترین کالاهای تکنولوژی تولید شده در طول تاریخ است. با قرار دادن یک کامپیوتر در دسترس که استفاده کردن از آن کار دشواری نیست، سبب شد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا دنیای اسمارت فون ها شکل بگیرد و در عرض چند سال مسیر صنعت نرم افزار را تغییر داد. دستگاهی که اینترنت، دوربین عکاسی، آیپاد و موبایل را در یک دیوایس واحد گرد هم آورد.

همه ویژگی های مثبتی که آیفون به زندگی ما آورده را که کنار بگذاریم، می رسیم به درجه بالای اعتیادمان به این دستگاه ها که طی سال های اخیر به شدت رو به فزونی رفته و حتی نمی توانیم برای چند ساعت چشم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن ها برداریم یا همراه خود نیاوریم. جالب اینکه خالقان آیفون هم شدیدا نگران این اعتیاد هستند.

باس اوردینگ، برایان هوپی و گرگ کریستی، کارمندان سابق اپل هستند که حالا در استودیو طراحی IDEO واقع در پالو آلتو مشغول به کارند. در گفتگویی که روز چهارشنبه صورت پذیرفت، این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افراد که نقشی کلیدی در ساخت آیفون داشتند به اثرات آن روی جامعه فعلی پرداختند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

گفتگو توسط برایان مرچنت، خبرنگار و نویسنده کتاب «One Device» انجام شد و بیشتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در مورد روزهای ابتدایی پدید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آمدن آیفون بود، زمانی که جمعی از طراحان و مهندسین خلاق دور هم جمع شده بودند تا نمونه ای از کامپیوتر قابل حمل و کوچک با نمایشگر لمسی بسازند.

با این حال، در جلسه پرسش و پاسخ، یکی از تماشاگران پرسید که نظرشان در مورد اثرات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مثبت و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منفی رشد اسمارت فون ها چیست. کریستی که تیم رابط انسانی را مدیریت می کرد و اولین دموهای نمایشگر چند لمسی را هم ساخته بود گفت: «اینکه مثبت خالص است یا منفی خالص را ما هنوز نمی دانیم. من احساس خوبی در مورد حواس پرتی ندارم. قطعا یک پیامد ناخواسته است.»

داده ها از گفته کریستی حمایت می کنند. به گواه مطالعات سال 2017 سازمان Gfk Global، از هر 3 نفر، 1 نفر در جدا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کردن خود از تکنولوژی مشکل دارد، علی رغم اینکه می داند اگر کمی از کار فاصله بگیرد و به وقت گذاشتن با خانواده و سفر بپردازد برایش بهتر است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

او می گوید هر گاه با خانواده اش به رستورانی می رود، مردم را سر میزهای دیگر می بیند که پس از تمام شدن غذایشان موبایل را بیرون می آورند. او اضافه می کند: «فکر می کنم ترکیبی از فاکتورها باشد. حقیقت این است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که موبایل آنقدر قابل حمل بوده که همیشه همراهتان هست. اساسا کار کردن با آن نسبت به محصولات تکنولوژی دیجیتال پیشین ساده تر است و کلی قابلیت های دیگر در اختیارتان می گذارد که حقیقتا اعتیاد پیدا کردن اصلا تعجب آور نیست.»

اوردینگ هم که تکنولوژی چند لمسی امروزی را برای ما توسعه داده نیز چنین نظری دارد: «خوبیش کارکرد آسانش است، بنابراین افراد زیادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از آن استفاده می کنند. بدیش این است که همین افراد مدت زیادی به تلفن هایشان خیره می شوند. خودم هم احتمالا همینطور هستم.»

هوپی که فندانسیون نمایشگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لمسی را برای آیفون توسعه داد یک نقل قول از کتاب مرچنت می آورد و می گوید: «تکنولوژی از لحاظ اخلاقی خنثی است. من قطعا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از اینکه چقدر حواس پرتی در زندگی مردم زیاد شده شگفت زده نیستم. باور دارم که حالا تصادف های بسیاری به خاطر اینکه مردم به تلفن هایشان خیره شده اند در خیابان ها اتفاق می افتد.»

از نگاه هوپی، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی هر دو جنبه را در بر می گیرد؛ هم مثبت و هم منفی. اما معتقد است که: «شاید بالاخره جایگاهش را در زندگی مردم پیدا کند و صرفا یک گجتی نباشد که همه مردم شیفته اش هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone