🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32111.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

توسعه ماده سرامیکی فوق سبک و مقاوم در برابر حرارت ۱۴۰۰ درجه

هواژل ساختاری مستحکم و قوی است که ۹۹ درصد حجم آن از هوا تشکیل شده و به همین خاطر تقریبا وزنی ندارد. این ماده در اشکال گوناگونی ساخته میشود که سرامیک یکی از آنها است. ...

هواژل ساختاری مستحکم و قوی است که ۹۹ درصد حجم آن از هوا تشکیل شده و به همین خاطر تقریبا وزنی ندارد. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این ماده در اشکال گوناگونی ساخته میشود که سرامیک یکی از آنها است.

هواژل سرامیکی به لطف وزن ناچیز و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مقاومت فوق العاده در برابر حرارت در تجهیزات و ابزارهای صنعتی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربرد دارد. با این حال شکنندگی نسبتا زیاد مانعی بر سر راه بکارگیری گسترده آن بود. حالا محققان دانشگاه UCLA نوع جدیدی از هواژل سرامیکی را توسعه داده اند که از انعطاف پذیری و استحکام بی نظیری حتی در صورت قرار گرفتن در معرض نوسانات دمایی گسترده برخوردار است. تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پروژه که با همکاری موسسات دیگری پیاده سازی شده هواژل از لایه های نازک مواد سرامیکی بر پایه نیترید بور ساخته شده که اتم های آن در الگوی شش ضلعی مرتب شده اند. این ماده از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چنان مقاومتی برخوردار است که در برابر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نوسانات دمایی بین منفی ۱۹۸ درجه تا ۹۰۰ درجه سلسیوس خم به ابرو نیاورده است. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در مرحله بعد هواژل سرامیکی جدید برای یک هفته در معرض حرارت ۱۴۰۰ درجه قرار گرفته و در نهایت تنها یک درصد از مقاومت مکانیکی آن کاسته شده است.

نکته کلیدی در توسعه این مدل خاص در ساختار منحصر به فرد آن نهفته است. سرامیک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های عادی پس از قرار گرفتن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در معرض حرارت منبسط می شوند اما این هواژل می تواند به اندازه ای ۹۵ درصد از کل حجمش منقبض شود.

به گفته محققان پروژه این ساختار منحصر به فرد می تواند به توسعه نسل جدیدی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مواد فوق سبک و در عین حال بسیار مستحکم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منجر شود. دوام بالا در برابر حرارت هواژل سرامیکی UCLA را به گزینه ای مناسب برای توسعه فضاپیما، خودرو و دیگر تجهیزات تخصصی بدل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone