🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23245.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه فروشندگان موبایل: برای حل مشکل موبایل‌های مسافری قطع شده مذاکره می‌کنیم

بعد از انتشار اطلاعیه همتا مبنی بر قطع آنتن ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه که به شکل متخلفانه ثبت شده بودند، حالا رییس اتحادیه فروشندگان موبایل خبر می‌دهد که در حال رایزنی با مسئولین است ...

بعد از انتشار اطلاعیه همتا مبنی بر قطع آنتن ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - که به شکل متخلفانه ثبت شده بودند، حالا رییس اتحادیه فروشندگان موبایل خبر می‌دهد که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - در حال رایزنی با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - مسئولین است تا مشکل را حل کند.

«ابراهیم درستی»، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه، در خصوص - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - اعتراضات موبایل‌فروشان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - در پاساژ علاءالدین تهران به خبرگزاری برنا گفته که دلیل این اعتراضات قطع شدن تلفن‌های همراه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - رجیستر شده بوده: «یک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - سری از تلفن‌های همراه بوده که این تلفن‌ها ریجستر شده و به مشکل برخورده و از طریق اپراتورها به هر علتی فعالیتشان، قطع شده بود.»

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

به گفته درستی آنها در تلاش هستند که با مسئولین مربوطه صحبت کنند تا مشکلات حل شود: «سعی می‌کنیم با رایزنی که با مسئولین داریم، مشکل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - کسبه را حل کنیم که برای مصرف‌کننده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - مشکلی پیش نیاید. انشالله رایزنی می‌کنیم و مشکل حل خواهد شود. با مسئولین ذیربط در بخش ریجستر مشکل را حل می‌کنیم.»

ابراهیم درستی تاکید کرده که آنها با شلوغ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - کردن موافق نیستند و به صورت دیپلماسی اداری مشکل را در یکی دو روز آینده حل خواهند کرد:

«ما حداقل توانستیم به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه به صورت دیپلماسی اداری کاری انجام دهیم. الان کسبه سر کارشان هستند و در بازار آشوبی وجود ندارد.»

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

گفتنیست پیش از این اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی نیز خبر از پیگیری برای حل این مشکل داده بود. «مهدی محبی»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو گفته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - بود:

«ما در حال مذاکره و پیگیری این مسئله از طریق همتا هستیم. اگرچه در این میان تخلف شده است، اما این مسئله ناشی از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - بی‌اطلاعی اعضای ما بوده است. از همتا خواهش کرده‌ایم تا مساعدت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - کنند و از این به بعد اگر تخلفی اتفاق افتاد، آنتن‌ها را قطع کنند. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - چون حالا این موبایل‌های قطع شده باید از کشور خارج شود و همین مسئله به کشور ضرر می‌زند. از طرفی پس دادن و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - پس گرفته این گوشی‌ها هم برای مردم و کسبه هزینه دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone