🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35904.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فروش گلکسی اس ۹ در کره جنوبی میلیونی شد

کمپانی سامسونگ از میزان فروش پرچمدار شماره یک خود در کره جنوبی خبر داده است. مسئولان کمپانی کره ای پس از عرضه گلکسی اس ۹ انتظار فروش بیشتری نسبت به مدل قبلی را داشتند با ...

کمپانی سامسونگ از میزان فروش پرچمدار شماره یک خود در کره جنوبی خبر داده است.

مسئولان کمپانی کره ای پس از عرضه گلکسی اس ۹ انتظار فروش بیشتری نسبت به مدل قبلی را داشتند با این حال اوضاع بر وفق مراد آنها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیش نرفته است.

این موبایل که کمتر از دو ماه قبل به بازارهای کره راه پیدا کرد، در همین مدت کوتاه به فروش یک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میلیونی دست پیدا کرده، گرچه گلکسی اس ۸ و اس ۲ در این زمینه به ترتیب رکورد ۳۷ روز و ۴۰ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روز را از خود به جا گذاشته اند.

با این حال سامسونگ امیدوار است این موبایل به لطف حفظ محبوبیت فعلی در بلند مدت فروش بیشتری نسبت به اس ۸ داشته باشد. از سوی دیگر فروش کمتر یک پرچمدار به معنای از دست دادن مشتریان نیست چرا که بسیاری از خریداران ترجیح داده اند به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جای گلکسی اس ۹، سراغ مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 بروند و همین مساله آن را به یکی از گوشی های پرفروش سامسونگ تبدیل کرده است.تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیاگرچه حفظ نرخ فروش فعلی در ادامه سال و با عرضه موبایل های دیگر قطعی به نظر نمی رسد اما سامسونگ فعلا از میزان فروش گلکسی اس ۹ راضی است.

تا کنون شایعات بسیاری در مورد احتمالا نسخه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرمز رنگ گلکسی اس ۹ منتشر شده که هدف از آن حفظ توان رقابتی این اسمارت فون است. اپل در سال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های اخیر با پیروی از این استراتژی مشتریان بیشتری را برای آیفون دست و پا کرده است.

علاوه بر این فرضیاتی هم در مورد توسعه موبایلی شبیه به آیفون ۱۰ از سوی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره ای  وجود دارد، هرچند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ تاکنون علاقه خاصی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به بریدگی نمایشگر نشان نداده است.

بر اساس شایعات موجود در اوایل تابستان شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ خواهیم بود که احتمالا فروش اس ۹ را تحت تاثیر قرار خواهد.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اس ۹

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone