🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15544.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توییتر از آزمایش ویژگی جدید «Professional Profiles» برای کسب‌وکارها خبر داد

شبکه اجتماعی توییتر به شدت تلاش می‌کند تا به ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شود. به همین منظور ویژگی جدیدی به نام  «Professional Profiles» را آزمایش می‌کند که بخش جدیدی را به پروفایل کاربری ...

شبکه اجتماعی توییتر به شدت تلاش می‌کند تا به ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شود. به همین منظور ویژگی جدیدی به نام  - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - «Professional Profiles» را آزمایش می‌کند که بخش جدیدی را به پروفایل کاربری حساب‌های کاربری کسب و کارها اضافه می‌‌کند.

ویژگی جدید توییتر ابزار و قابلیت‌های خاصی متناسب با نیاز کسب و کارها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گفته این شرکت «Professional Profiles» ابزار جدیدی است که به کسب‌وکارها، سازمان‌های غیرانتفاعی، ناشران و تولید کنندگان و به طور کلی هر نهادی  - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - که از توییتر برای کار خود استفاده می‌کند، اجازه می‌دهد تا در پروفایل مربوطه اطلاعات خاصی مربوط به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - تجارت خود را به نمایش بگذارد.

با قابلیت Professional Profiles بخش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - جدیدی در پروفایل کاربری ایجاد خواهد شد که شامل اطلاعاتی از جمله آدرس و اطلاعات تماس می‌شود. توییتر مدتی‌ است سعی می‌کند فعالیت صاحبان کسب و کار را در پلتفرم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - خود ساده‌تر کند. پیش از این اعلام شده بود که کارت جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد که مانند فیسبوک و اینستاگرام کاربران با استفاده از آن می‌توانند خرید‌های خود را انجام دهند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان

با این وجود علاوه بر اینکه توییتر سعی دارد با هدف کمک به کسب‌وکارها پایگاه جدیدی برای معامله‌ها فراهم کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کند، یک مدل درآمد ثابت نیز برای خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - به وجود بیاورد. بنابراین ایجاد پروفایل‌های تجاری علاوه بر اینکه فرصت‌های رشد بسیار زیادی برای توییتر به وجود می‌آورند، بستر جدیدی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که به حضور موثرتر کسب‌وکارها در این پلتفرم کمک می‌کند.

در حال حاضر این قابلیت جدید توییتر برای تعداد محدودی از کسب‌وکارهای ایالات متحده فعال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - شده است. اما به گفته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - این شرکت طی ماه‌های آتی حساب‌های کاربری بیشتری امکان دسترسی به این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - ویژگی را خواهند داشت. باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای تجاری دنیا در حال حاضر حساب کاربری توییتر دارند و با استفاده از این پلتفرم با طرفداران خود در ارتباط هستند؛ بنابراین این قابلیت می‌تواند تحول بسیار بزرگی برای این شرکت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کاشمر استان خراسان - محسوب شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone