تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35138.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایرپادهای اپل در iOS 12 به کمک افراد کم شنوا می‌آیند

به لطف قابلیتی جدید در iOS 12، ایرپادهای اپل در این نسخه سیستم عامل به افراد دارای مشکلات شنوایی کمک خواهند کرد. یکی از ملاحظه‌کارانه‌ترین خصوصیاتی که در سیستم عامل iOS دیده می‌شود، Live Listen ...

به لطف قابلیتی جدید در iOS 12، ایرپادهای اپل در این نسخه سیستم عامل به افراد دارای مشکلات شنوایی کمک خواهند کرد.

یکی از ملاحظه‌کارانه‌ترین خصوصیاتی که در سیستم عامل iOS دیده می‌شود، Live Listen نام دارد. این قابلیت برای افرادی که مشکل شنوایی دارند و از سمعک استفاده می‌کنند، امکانی فراهم می‌کند که صدای دریافتی از میکروفون آیفون را با قدرتی بیشتر روی سمعک خود استریم کنند.

بعضی سمعک‌های مدرن با دیوایس‌های آیفون سازگاری دارند و رویشان کلمه Made for iPhone حک شده، و Live Listen تنها از این سمعک‌ها پشتیبانی به عمل می‌آورد. اما - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - خبر خوب این که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - با انتشار iOS 12 در ماه سپتامبر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - خصوصیت Live Listen از ایرپادهای اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران

این بدان معناست که کاربران دارای مشکلات شنوایی می‌توانند صدای میکروفون را مستقیما در ایرپادهای بی‌سیم خود استریم کنند. وبسایت تک کرانچ ساعاتی پیش و با انتشار یک گزارش از این موضوع خبر داده است.

مطمئنا پشتیبانی ایرپاد از Live Listen برای افرادی که بخشی از شنوایی خود را از دست داده یا صرفا گوش سنگینی دارند می‌تواند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - بسیار خوب و کارآمد ظاهر شود. هر چند که هدفون بی‌سیم اپل به هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک سمعک الکترونیکی پیشرفته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - باشد.

به گزارش تک کرانچ، بیشترین کاربرد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - Live Listen را می‌توانید هنگام حضور در یک رستوران شلوغ یا موقع ضبط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - صدای استاد دانشگاه شاهد باشید؛ جاهایی که شاید افراد با شنوایی عادی هم نیاز به تقویت صدا داشته‌ باشند. بنابراین Live - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - Listen نه به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - عنوان جایگزینی کامل برای یک سمعک، بلکه صرفا به عنوان یک تقویت کننده صدا می‌تواند برای بعضی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - موقعیت‌ها کاربردی ظاهر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone