تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35136.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی AMD از نخستین پردازشگر گرافیکی 7 نانومتری جهان با 32 گیگابایت حافظه

مثل هر کمپانی سخت افزاری دیگری، AMD عاشق اعداد و ارقام است. بعد از کنار زدن پردازنده 28 هسته ای اینتل با نسل دوم از پردازنده های Threadripper با 32 هسته، AMD یک گام بلند ...

مثل هر کمپانی سخت افزاری دیگری، AMD عاشق اعداد و ارقام است. بعد از کنار زدن پردازنده 28 هسته ای اینتل با نسل دوم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از پردازنده های Threadripper با 32 هسته، AMD یک گام بلند دیگر نیز برداشت و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018، از نخستین پردازشگر گرافیکی 7 نانومتری جهان رونمایی کرد. این چیپ پروتوتایپ Redeon Vega قرار است در خانواده کارت های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرافیک AMD Instinct مورد استفاده قرار گیرد و اصلی ترین هدفش، سرعت بخشی به یادگیری ماشین است.

با این حال لیزا سو، مدیرعامل AMD سریعاً به گیمرها اطمینان خاطر داد که می توانند منتظر بهره گیری از این تکنولوژی در کارت های گرافیک رادئون نیز باشند. یکی از حوزه هایی که شرکت های بزرگ سخت افزاری در آن با یکدیگر رقابت دارند، ساخت کوچک ترین برد و قطعات ممکن است تا بتوان قدرت پردازشی بیشتر را در ابعادی کمتر ارائه کرد. AMD صحبتی از مشخصات داخل پروتوتایپ 7 نانومتری Vega به میان نیاورده اما این چیپست بسیار کوچک بوده و در چهار طرفش، چهار حافظه با پهنای باند بالا (HBM2) قرار گرفته که مجموع حافظه را به 32 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گیگابایت می رسانند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

AMD در نمایشگاه کامپیوتکس نمایشی از قدرت این چیپست در یک رندر Cinema 4D داشت اما برای اینکه از عملکرد چنین قطعه ای تعجب زده شویم، نیازمند ارقام موجود در این رندر هستیم که متاسفانه AMD اشاره ای به آنها - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نکرد. چیپ 7 نانومتری Radeon Vega Instinct قرار است بهینه سازی های تازه ای به یادگیری ماشینی و فعالیت های هوش مصنوعی بیاورد و ابتدا راهش را به ورک استیشن ها و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مزارع سرور باز خواهد کرد.

اگرچه چنین شروعی برای عصر چیپ های گرافیکی 7 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نانومتری چندان درخشان به نظر نمی رسد، اما به ما - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد که آینده سیستم های دسکتاپ چگونه خواهد بود. نمونه های چیپ 7 نانومتری Instinct از همین حالا در دسترس شرکای سخت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - افزاری AMD قرار گرفته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اند و انتظار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می رود عرضه تجاری آن تا پایان سال جاری میلادی صورت بگیرد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone