تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35135.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جام جهانی با بازی Stickman Soccer 2018؛ آدمک‌ها در راه روسیه

تنها چند روز تا شروع جام جهانی باقی مانده و حالت World Cup فیفا 18، تب و تاب بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان را به بازی‌های ویدیویی هم آورده است. اما روی موبایل چه گزینه‌هایی می‌توانیم ...

تنها چند روز تا شروع جام - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جهانی باقی مانده - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و حالت World Cup فیفا 18، تب و تاب بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان را به بازی‌های ویدیویی هم آورده است. اما روی موبایل چه گزینه‌هایی می‌توانیم پیدا کنیم؟ مطمئنا بهترین گزینه فیفا موبایل است و در آخرین بروزرسانی، - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حالت جام جهانی به بازی اضافه خواهد شد.

با بیش از 75 میلیون - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانلود، سری Stickman Soccer جزو محبوب‌ترین بازی های فوتبالی موبایل است

قرار بود این آپدیت امروز به انتشار برسد و اگرچه بعضی‌ها آن را دریافت کرده‌اند ولی حالت جام جهانی هنوز برای آن‌ها فعال نشده است. الکترونیک آرتز، ناشر بازی، گفته که تا ساعاتی دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شاهد عرضه جهانی World Cup برای فیفا موبایل خواهیم بود و همانند فیفا 18، در نسخه گوشی‌های همراه بازیکن‌ها می‌توانند با تیم ملی مورد علاقه خود در رقابت‌های جام جهانی شرکت کنند.

هرچند الکترونیک آرتز حقوق جام جهانی را در اختیار گرفته - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و به همین خاطر توسعه‌دهنده دیگری - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمی‌تواند آن را به صورت شبیه‌سازی شده به عنوانش اضافه - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نماید اما Djinnworks GmbH نیز با کمی تغییرات توانسته جام جهانی را به جدیدترین بازی موبایلش بیاورد و حال و هوای این تورنمنت را حالا به کمک آدمک‌های دوست‌داشتنی‌اش روی گوشی‌های همراه زنده کند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
قابلیت تغییر جای دکمه‌ها را دارید.

Stickman Soccer 2018 بعد از دو سال غیبت مجموعه، تقریبا دوازده روز پیش عرضه شد و همانگونه که در معرفی اجمالی آن - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گفتیم، بازی تفاوتی که دیگر دنباله‌های استودیوی Djinnworks به خود دیدند را ندارد و سازنده با حفظ المان‌های آرکید ساخته‌اش، بیشتر تمرکزش را روی بهبودهای کوچک گذاشته است.

اگر قبلا از طرفداران این مجموعه بودید که - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این تغییرات کم به نفع‌تان خواهد بود؛ همانند گذشته گیم‌پلی ریتم خوبی دارد، انیمیشن‌ها روان هستند، کنترل بازی سخت نیست و - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مهم‎تر از تمام آن‌ها برای تجربه Stickman Soccer 2018 نیازی به اینترنت ندارید. با این حال کسانی که به دنبال اثری متفاوت و منطقی‌تر نسبت - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به استیکمن‌های قبلی هستند، بهتر است دور بازی را خط بکشند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
جدا از مود جام جهانی، در بخش Leagues می‌توانید به لیگ موردعلاقه‌تان رفته و - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با بقیه تیم‌ها مسابقه دهید یا در Seasons، یک فصل را با تیم‌های تصادفی طی کنید.

چون ماجراجویی - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جدید استیکمن‌های فوتبالیست نسبت به گذشته هم آرکیدتر شده و سازنده - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سعی کرده بیشتر از - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همیشه راهش را از بازی‌های شبیه‌سازی جدا کند؛ سرعت مسابقات خیلی بالا بوده و از طرفی انگار طول زمین کاهش - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یافته است. همچنین خیلی به داور خسته بازی دل نبندید، چون کم پیش می‌آید در سوتش بدمد. البته بازی هنوز - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویژگی‌های مثبتی دارد که طرفداران آرکید ورزشی را جذب کند.

خوب بخش جام جهانی بازی چگونه است؟ Stickman Soccer 2018 با دو حالت مختلف سعی کرده به استقبال جام جهانی برود. یکی از آن‌ها Russia نام داشته و با یکی از تیم‌های حاضر مسابقه می‌دهید. هر تیمی را که انتخاب کردید، باید با او ابتدا - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از گروه‌تان بالا بیایید (گروه‌بندی‌ها همانند خود جام جهانی انجام شده) و سپس در بقیه مسابقات به مصاف دیگر تیم‌ها بروید.

تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
فعلا خبری از - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بخش آنلاین «بازیکن در برابر بازیکن» (PVP) نیست و اگر می‌خواهید - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با دوستان‌تان بازی کنید، تنها راهش این است که دو کنترلر فیزیکی پیدا کرده و روی یک موبایل - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به تجربه این عنوان - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بنشینید.

همانند - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روندی که در - تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دنیای واقعی شاهد هستیم. دومین ویژگی مرتبط با جام جهانی بازی، رویدادهای روزانه (Daily Event) نام دارد. در این بخش بازی به صورت تصادفی بین تیم‌های ملی مختلف و بعضا باشگاهی‌ها مسابقاتی را برگزار می‌کند و با بردن آن‌ها سکه‌ به دست می‌آورید. این سکه‌ها نیز در ارتقا و شخصی‌سازی بازیکن‌ها نقش دارند.

اگر به دنبال نزدیک‌ترین تجربه از جام جهانی روی دیوایس‌های دستی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا فعال سازی مود جام جهانی فیفا موبایل دست نگه دارید. با این وجود برای کسانی که عنوانی آرکید‌تر از فیفا موبایل با سرعت بالا و حالت آفلاین می‌خواهند، Stickman Soccer 2018 نیز اثری سرگرم‌کننده خواهد بود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

Stickman Soccer 2018

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 299.4 / 84.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمن روی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی اطراف روستای آق تپه شاهین دژ تعمیر یخچال هایر انجام میده
پاسخ: بله در روستای آق تپه شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone