تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35139.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از سه روتر گیمینگ جدید با پشتیبانی از استاندارد نسل بعد وای فای رونمایی کرد

در حالی که هنوز در نخستین روزهای نسل بعدی وای فای به سر می بریم، ایسوس ترجیح داده زودتر از رقبا دست به کار شود. این کمپانی از سه روتر گیمینگ جدید رونمایی کرده که ...

در حالی که هنوز در نخستین روزهای نسل بعدی وای فای به سر می بریم، ایسوس ترجیح داده زودتر از رقبا دست به کار شود. این کمپانی از سه روتر گیمینگ جدید رونمایی کرده که همگی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با پشتیبانی از استاندارد تازه 802.11ax، سرعت وای فای بالاتری نسبت به همتایان - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ارائه داده و طی فصل پاییز آتی از راه می رسند.

این ارقام، به مراتب از سرعت های اینترنت مدرن بالاتر هستند و سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه، هنوز استانداردی تحسین برانگیز به حساب می آید؛ اما این بدان معنا نیست که قادر به استفاده از تکنولوژی های روتر ایسوس نخواهید بود. هدف اصلی این روتر، رسیدگی بهتر به دیوایس هایی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است که به یک شبکه وای فای واحد متصل شده اند. بنابراین بخش زیادی از سرعت تئوری این روتر می تواند میان دیوایس ها تقسیم شود و ضمناً یک باند 5 گیگاهرتزی مخصوص برای دیوایس های گیمینگ هم وجود دارد تا سایر دیوایس ها با آنها تداخل نداشته باشند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

دو روتر گیمینگ دیگر ایسوس نسبت به AX11000 - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فراگیرتر به حساب می آیند و در عین حال، سرعتی بالاتر از محصولات فعلی ارائه می کنند. نخستین روتر، سیستمی مش با باند سه گانه - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است که AX6100 نامیده می شود و قادر به دستیابی به مجموع سرعت 6100 مگابیت بر ثانیه است. یکی از باندهای 5 گیگاهرتزی این روتر به ارتباط با سایر روترها اختصاص یافته و باندی دیگر هم برای ارتباط با - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دیوایس های جدیدتر استفاده می شود. در این بین، باندی 2.4 گیگاهرتزی برای استفاده از دستگاه های وای فای قدیمی نیز وجود دارد. روتر دوم، RT-AX88U هم مدلی دو بانده است که به مجموع سرعت 6000 مگابیت بر ثانیه دست خواهد یافت.

یکی از مهم ترین قابلیت های تمام روترهای جدید ایسوس این است که می توان از آنها از در سیستم مش استفاده کرد. البته تنها مدل AX6100 از ابتدا از آن پشتیبانی می کند و خریداران دو روتر دیگر باید منتظر دریافت آپدیتی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای فراهم سازی امکان استفاده از سیستم AiMesh ایسوس باشند. پفتنی است که - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قیمت گذاری و تاریخ عرضه هیچ یک از این سه روتر به صورت رسمی اعلام نشده، اما باید در تاریخ نامعلومی از فصل پاییز منتظرشان - تعمیرات یخچال هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone