🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  3. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23191.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سیستم تبدیل متن به گفتار IBM در ۵ دقیقه صدای مصنوعی با کیفیت تولید می‌کند

آموزش مدل‌های پرقدرت تبدیل متن به گفتار نیازمند سخت‌افزار قدرتمند هستند. بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده است، قدرت مورد نیاز برای پردازش این متون، نسبت به سال ۲۰۱۲ حدود ۳۰۰ هزار برابر بیشتر شده ...

آموزش مدل‌های پرقدرت تبدیل متن به گفتار نیازمند سخت‌افزار قدرتمند هستند. بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده است، قدرت مورد نیاز برای پردازش این متون، نسبت به سال - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۲ حدود ۳۰۰ هزار برابر بیشتر شده است. شرکت IBM ‌در همین راستا توانسته سیستم ماژولار سبکی را توسعه دهد که تنها در ۵ دقیقه می‌توانند صدای مصنوعی را با همان کیفیت بازتولید کند.

سیستم تیم IBM از سه ماژول به هم پیوسته تشکیل شده است. این ۳ ماژول شامل پیش‌بینی ویژگی‌های - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لحن گوینده، بیش‌بینی ویژگی‌های آکوستیک و یک تولید‌کننده عصبی صدا است.

قابلیت پیش‌بینی ویژگی‌های لحن مدت، گام و انرژی صدا را یاد می‌گیرد. همچنین پیش‌بینی کننده ویژگی‌های - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آکوستیک، صدای گوینده را از داده‌های آموزشی بازتولید می‌کند. - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در نهایت یک تولید کننده صدا نیز با استفاده از داده‌های ماژول‌های قبلی، صدای نهایی را تولید می‌کند. تمام این اجزا با همکاری هم صدای مصنوعی را از بازتولید داده‌های کم آموزشی تولید می‌کنند.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در تستی که به کمک شنوندگان داوطلب از این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صدا‌های مصنوعی به عمل آمد، محققان بر اساس امتیازدهی داوطلبان دریافتند که صدای مصنوعی تولید شده در زمان ۵ دقیقه، کیفیت بالا و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شباهت بسیاری با صدای اصلی گوینده دارد.

محققین IBM در این رابطه می‌گویند:

پیشرفت‌ها اخیر یادگیری عمیق بهبود‌های دراماتیکی داشته‌اند و این موضوع را مدیون توسعه سیستم‌های تبدیل متن به گفتار (TTS) هستند که در حال آموزش صدا و نحوه صحبت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کردن و همچنین بازتولید صدای خروجی طبیعی هستند که به صورت بهینه و موثر صورت می‌گیرد. با این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال برای تولید صدای با کیفیت، بیشتر سیستم‌های TTS نیازمند مدل‌های شبکه‌های عصبی پیچیده هستند که آموزش آن‌‌ها هم به سادگی اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل تیم ما در IBM این مشکل را به کمک طراحی ماژولار حل کرده است.

نتایج و روش ماژولار این تیم، در سیستم جدید تبدیل متن به گفتار واتسون IBM - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده شد که صدای مصنوعی با کیفیتی را تولید می‌کند. همچنین با کمک این سیستم ماژولار محققین توانستند سیستم آموزش هوش مصنوعی IBM را از - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک هفته به ۱۱ ساعت کاهش بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone