🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33492.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: الکامپ و تلکام در سال ۹۸ ادغام نمی‌شوند

«محمدباقر اثنی عشری»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام در سال ۹۸ با هم ادغام نخواهند شد چراکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای این‌کار وجود ...

«محمدباقر اثنی عشری»، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رئیس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کشور در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام در سال ۹۸ با هم ادغام نخواهند شد چراکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای این‌کار وجود ندارد:

«اگر این ادغام رخ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهد خوب است، اما در سال ۹۸ این اتفاق نخواهد افتاد و دو نمایشگاه الکامپ و تلکام مانند امسال جدا از هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برگزار خواهند شد. ادغام این دو نمایشگاه نیاز به بسترسازی دارد. به عنوان نمونه فضای کافی برای برگزاری دو نمایشگاه وجود ندارد. امسال در همان سالن‌هایی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که الکام استارز برگزار شد، شاهد نمایشگاه تلکام بودیم.»

اثنی‌عشری معتقد است که هرچند این دو نمایشگاه شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، اما از جهاتی دارای تفاوت‌ هستند. اینطور که رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌گوید مزایا و معایب ادغام این دو در حال بررسی است و امکان دارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که در سال‌های آینده این اتفاق رخ دهد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

«سعید رسول اف» رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه ایران اخیراً اظهار نظر کرده بود که در صورت ادغام سه نمایشگاه الکامپ، تلکام و رسانه‌های دیجیتال، به نحوی که همه بخش‌های اقتصاد دیجیتال از جمله سخت افزار و نرم افزار را در برگیرد و به صادرات کمک کند، شاهد نتایج بهتری خواهیم بود:

«اکنون - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برگزاری نمایشگاه‌های مجزا در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فقط اتلاف منابع ملی را به دنبال دارد ضمن آنکه با استقبال خوب از سوی مردم و مخاطبان نیز مواجه نمی‌شود.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
مهدی حیدری، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ.

اما «مهدی حیدری»، دبیر اجرایی الکامپ نظر دیگری دارد. او به دیجیاتو می‌گوید که بهتر است دو نمایشگاه الکامپ و تلکام باهم ادغام نشوند ولی باید در زمان‌بندی آنها تجدید نظر شود تا با فاصله زمانی بیشتر از یکدیگر برگزار شوند:

«این موضوع که در طول سال دو نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در حوزه ICT برگزار شود بسیار خوب است اما باید زمان بندی آن بهتر شود تا کارکرد نمایشگاه ها برای مخاطبان و فعالان این صنعت افزایش یابد.»

بیست‌وچهارمین دوره الکامپ مرداد ماه امسال برگزار شد در حالی‌که نوزدهمین نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تلکام دو ماه بعد در مهرماه کار خود را آغاز کرد. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در آبان‌ ماه امسال برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone