🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33491.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فروش اطلاعات 35 میلیون رأی دهنده در دارک وب در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده

در حدود 3 هفته به انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در سال 2018 باقی مانده و خبر رسیده که اطلاعات میلیون ها رأی دهنده آمریکایی سرقت شده و به فروش می رسد. اطلاعاتی که توسط ...

در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حدود 3 هفته به انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در سال 2018 باقی مانده و خبر رسیده که اطلاعات میلیون ها رأی دهنده آمریکایی سرقت شده و به فروش می رسد.

اطلاعاتی که توسط هکرها سرقت شده اند مربوط به 35 میلیون رأی دهنده از 19 ایالت هستند و شامل اطلاعات شناسایی شخصی حساس و تاریخچه رأی دهندگان هستند. این اولین بار است که اطلاعات ثبت نام رأی دهندگان سال 2018 روی انجمن اینترنتی ویژه هک برای فروش قرار می گیرد.

داده های رأی گیری به طور دقیق اطلاعاتی هستند که به مجرمان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سایبری امکان حملاتی را می دهند که به سختی قابل شناسایی هستند. به عنوان مثال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می توانند رأی دهندگان را به سایت های جمع آوری سرمایه قانع کننده ولی در عین حال جعلی هدایت کنند.

اطلاعات سرقت شده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مربوط به این ایالات بوده اند: جورجیا، آیداهو، آیووا، کانزاس، کنتاکی، لوییزیانا، اورگن، مینه سوتا، میسیسیپی، مونتانا، نیومکزیکو، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، تگزاس، تنسی، یوتا، ویرجیای غربی، ویسکانسین و وایومینگ.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ظاهراً قیمت هایی که برای اطلاعات رأی دهندگان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از سوی هکرها تعیین شده متفاوت هستند. فایل های ایالت تگزاس شامل بیشترین اطلاعات لو رفته هستند و داده های 14 میلیون رأی دهنده را دارند. اطلاعات ایالت ویسکانسین 12 هزار و پانصد دلار هستند و داده های مرتبط با تمامی 19 ایالت 42 هزار و 200 دلار قیمت خورده اند.

عجیب تر اینکه فروشنده ها ادعا می کنند در هر دوشنبه اطلاعات جدیدی به این مجموعه اضافه می شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد به این معنی است - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که هکرها هنوز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به اطلاعات سیستم های شامل اطلاعات رأی دهندگان در ایالات اشاره شده دسترسی دارند. البته شاید هم فروشنده ها با این روش به دنبال جمع کردن سرمایه با استفاده از داده هایی هستند که پیش از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این هک یا فاش شده اند.

در 5 سال گذشته حداقل 5 مورد مشابه پیش آمده اند که برخی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آنها در مقیاس کوچک بوده و تنها ده ها هزار رأی دهنده را شامل می شدند. در سال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 2015 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تعداد 191 میلیون و در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال گذشته میلادی 198 میلیون سابقه لو رفته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** لباسشویی الجی WM-843SW 8 KG شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت ماکو آذربایجان غربی بلوار ولیعصر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone