🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31023.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لیست دوستان نزدیک به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد

خرداد ماه سال ۹۶، اینستاگرام اعلام کرد که در حال ارزیابی ویژگی جدیدی است که آن را «علاقمندی‌ها» یا Favorites خوانده بود که تلاشی برای طراحی مجدد لیست دوستان بود. همچنین اینستاگرام قصد داشت تا ...

خرداد ماه سال ۹۶، اینستاگرام اعلام کرد که در حال ارزیابی ویژگی جدیدی است که آن را «علاقمندی‌ها» یا Favorites - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - خوانده بود که تلاشی برای طراحی مجدد لیست دوستان بود. همچنین اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - قصد داشت تا بتواند برای کاربرانش امکان اشتراک گذاری برنامه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - ریزی شده را فراهم نماید. حالا حدود ۱۸ ماه بعد، اینستاگرام اشتراک گذاری خصوصی را برای اپلیکیشن خود عرضه کرده که تفاوت زیادی با آنچه که در سال ۲۰۱۷ مشاهده شد، دارد. این ویژگی که حالا «دوستان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - نزدیک» خوانده می‌شود تنها محدودیتی که ایجاد می‌کند در رابطه با استوری‌ها در اینستاگرام خواهد بود.

برای استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - از ویژگی جدید، دوربین بخش استوری اپلیکیشن را باز کنید و یک عکس یا ویدیو بگیرید. حالا، متوجه دایره‌ای سبز رنگ که روی آن یک ستاره وجود دارد خواهید شد. اگر روی آن بزنید شما به لیست دوستان نزدیکتان خواهید رفت.

اینستاگرام همچنین در تبی دیگر، بر اساس فعالیت‌های گذشته‌ی شما و دوستانتان، برخی افراد را برای اضافه کردن به لیست دوستان نزدیک پیشنهاد می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران

بعد از انتخاب دوستان نزدیک، کافیست مجددا روی دایره‌ی سبز رنگ بزنید تا استوری تنها برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - این افراد ارسال شود. بعد از انجام این کار، افرادی که در این لیست قرار گرفته باشند، دور عکس پروفایل شما در بخش استوری‌ها، یک دایره‌ی سبزرنگ خواهند دید که نشان می‌دهد شما آن‌ها را در این لیست قرار داده‌اید.

افرادی که وارد این لیست می‌شوند و یا از آن حذف می‌شوند هیچ اعلانی دریافت نخواهند کرد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت نسبت به تغییر لیست‌ها اقدام نمایید.

البته این ویژگی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - تا حدی ممکن است - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - مشکلاتی نیز داشته باشد. به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - عنوان مثال بعید است که تنها دوستان نزدیکتان، شما را در لیست دوستان نزدیکشان قرار دهند. مثلا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - صفحات کسب و کار هم ممکن است که چنین رویکردی را برای بهتر دیده شدن در پیش بگیرند.

بنابراین به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - این اقدام اینستاگرام شروعی برای ایجاد تغییرات بیشتر در زمینه‌ی خصوصی سازی اکانت‌های اینستاگرام باشد و احتمالا در ماه‌های آینده شاهد اعمال تغییرات بیشتری در این زمینه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone