🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31024.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لوگوی اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس بعد از ۵ سال تغییر می کند

به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته تا لوگوی آیکون‌های اپلیکیشن‌های معروف خود، مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و ... را بعد از پنج سال تغییر دهد. آیکون‌های اپلیکیشن‌هایی مثل ورد، اکسل و پاورپوینت احتمالا دارای ...

به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته تا لوگوی آیکون‌های اپلیکیشن‌های معروف خود، مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و ... را بعد از پنج سال تغییر دهد.

آیکون‌های اپلیکیشن‌هایی مثل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - ورد، اکسل و پاورپوینت احتمالا دارای ظاهری ساده‌تر خواهند بود. این تغییرات در ماه‌های آینده ابتدا در تلفن‌های همراه و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - سپس ویندوز و مک دیده خواهند شد.

آیکون‌های جدید دارای دو بخش مجزا هستند. یکی از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - بخش‌ها همراه با یک حرف روی آن (مثل W برای مایکروسافت ورد) و دیگری همراه با نماد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپلیکیشن مربوطه (مثل خطوطی که نشان دهنده‌ی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - یک پرونده‌ی متنی برای ورد هستند) خواهند بود. طراحی کنونی آیکون‌ها هر دو بخش را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - با هم ادغام کرده‌ است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

نسبت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - حرف به نماد در این لوگو‌ها نیز تغییر خواهد کرد. در طراحی قبلی آیکون‌ها می‌شد چیرگی حروف بر نماد را حس کرد اما حالا این موضوع برعکس شده.

البته لوگو‌های جدید استفاده از رنگ‌های مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای هر اپلیکیشن را حفظ کرده است. به این ترتیب، همچنان رنگ ورد آبی خواهد بود و اکسل رنگ سبز را حفظ خواهد کرد. البته تُن رنگ‌ها با تغییرات اندکی مواجه شده است.

بنابر اعلام مایکروسافت بیش از یک میلیارد نفر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - از مردم در صنایع مختلف و کشور‌های دنیا از مایکروسافت آفیس استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کنند و تغییرات اعمال شده روی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - آیکون‌ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای سادگی و تطبیق پذیری بیشتر و همچنین اتصال با آفیس 365‌ صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone