تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27253.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ مشخص شد

طبق اطلاعاتی که از کره جنوبی درز کرده، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ روز 19 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سامسونگ سری قبلی یعنی نوت 9 را مرداد ماه سال گذشته معرفی کرد ...

طبق اطلاعاتی که از کره جنوبی درز کرده، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ روز 19 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سامسونگ سری قبلی یعنی نوت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - 9 را مرداد ماه سال گذشته معرفی کرد و حالا به نظر قصد دارد همین سنت را برای نوت 10 هم ادامه دهد.

البته سامسونگ امسال معرفی دو گوشی را از این سری برنامه‌ریزی کرده، نوت 10 و نوت 10 پرو. هرکدام از این مدل‌ها یک نسخه 5G خواهند داشت بنابراین شاهد معرفی چهار گوشی نوت 10 خواهیم بود. اطلاعات و رندرهایی که چند روز اخیر از این دو مدل منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی آن‌ها مشابه یکدیگر است. تفاوت‌هایی که نوت 10 و 10 پرو را از هم متمایز می‌کند ابعاد نمایشگر بزرگتر 10 پرو و یک حسگر دوربین اضافه در این مدل است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی

دیگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - اطلاعات مهمی که از این رندرها به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ بالاخره برای حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - اقدام کرده و دکمه بیکسبی را که استقبال مناسبی از آن نشده بود هم از سری نوت حذف کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

پیشتر شایعاتی نیز در مورد قابلیت جدید شارژ سریع نوت 10 منتشر شد، مبنی بر اینکه سری جدید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - گلکسی نوت از یک شارژر سریع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - با ظرفیت سه برابر نسبت به گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد. اس 10 از قابلیت شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کرد پس نوت 10 قابلیت شارژ سریع 45 واتی را خواهد داشت.

اما حالا Max Weinbach از XDA در توییتی جدید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - اشاره کرده که منابع مورد اعتماد او خبر از شارژر 25 واتی در گلکسی نوت 10 می‌دهند نه 45 وات. از آنجایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - که Weinbach در این توییت قید نکرده که این قابلیت مربوط به مدل استاندارد نوت 10 می‌شود یا خیر، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا نوت 10 با همان شارژر 15 واتی سری اس 10 عرضه خواهد شد یا قرار است شارژر 25 واتی به همراه این مدل هم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - عرضه شود.

با توجه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - اینکه قرار است نوت 10 از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی استفاده کند، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر دلیجان استان مرکزی - احتمال اینکه شارژر 25 وات برای نوت 10 پرو با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود را می‌توان بیشتر دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیمو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب تعمیرچی بلوار جهاد دلیجان برای یخچال الکترو استیل تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در بلوار جهاد شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone