🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41765.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل تاکنون 1.1 میلیارد دلار برای توسعه خودروهای خودران هزینه کرده است

محبوبیت خودروهای خودران در سال اخیر افزایش زیادی پیدا کرده و شرکت هایی مثل جنرال موتورز 1 میلیارد دلار و اینتل 15 میلیارد دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. حالا و به ...

محبوبیت خودروهای خودران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - سال اخیر افزایش زیادی پیدا کرده و شرکت هایی مثل جنرال موتورز 1 میلیارد دلار و اینتل 15 میلیارد دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. حالا و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - به لطف دعوای حقوقی بین گوگل و اوبر، مشخص شده که گوگل نیز حداقل 1.1 میلیارد دلار در این راه هزینه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - کرده است.

بر اساس گزارش «IEEE Spectrum» گوگل بین سال های 2009 تا 2015 حداقل 1.1 میلیارد دلار را در شرکت «ویمو» صرف توسعه فناوری خودروهای خودران کرده است. این اطلاعات در شهادت «شاون بنان زاده»، تحلیلگر مالی ارشد ویمو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - در فرم دادگاه به ثبت رسیده اند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران

ویمو از اوبر به خاطر سرقت مالکیت معنوی و اسرار تجاری توسعه فناوری خودروهای خودران شکایت کرده و شهادت بنان زاده نیز به عنوان بخشی از این شکایت ثبت شده است. این تحلیگر ارشد ادعا کرده که توسعه سه فناوری سری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - تجاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - بین سال های 2009 تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - 2015 حداقل 1.1 میلیارد دلار هزینه دربر داشته است.

هنوز مشخص نیست این مبلغ شامل دستمزد و پاداش هنگفت کارکنان نیز می شود یا خیر، برای مثال مهندس سابق گوگل به نام «آنتونی لواندوفسکی» که بعدا به اوبر رفت 120 میلیون دلار از گوگل پاداش گرفته بود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران

اوبر برای خرید استارتاپ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - خودروی خودران متعلق به لواندوفسکی 680 میلیون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - دلار هزینه کرد اما از نظر گوگل، لواندوفسکی پس از ترک ویمو راز و رمزهای تجاری این شرکت را برای اوبر فاش کرده است.

با این حال این مبلغ در دنیایی که توسط غول - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - هایی با جیب های پرپول احاطه شده چندان عجیب به نظر نمی رسد، برای مثال آلفابت می خواهد استارتاپ حمل و نقل اینترنتی «Lyft» را به قیمت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - 1 میلیارد دلار بخرد که برابر سرمایه گذاری هفت ساله گوگل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone