🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41762.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اظهار نظر کارشناسان درخصوص امنیت Face ID

اپل در 21 شهریور ماه آیفون X را همراه با فناوری تشخیص چهره Face ID برای قفل گشایی معرفی کرد. از آن زمان تا کنون همواره کارشناسان امنیتی در خصوص اطمینان پذیری این فناوری بحث ...

اپل در 21 شهریور ماه آیفون X را همراه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با فناوری تشخیص چهره Face ID برای قفل گشایی معرفی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرد. از آن زمان تا کنون همواره کارشناسان امنیتی در خصوص اطمینان پذیری این فناوری بحث هایی را مطرح نموده اند و حالا «تام گریسن» (Tom Grissen) مدیر عامل بایومتریک شرکت دائون و متخصص امنیت سایبری، در خصوص این تکنولوژی اظهار نظر کرده.

او معتقد است که سیستم احراز هویت بر مبنای چهره نسبت به سایر روش ها امن تر است؛ اگرچه بی عیب و نقص هم نیست.

به گفته اپل، سیستم تشخیص چهره آیفون X کارآیی بالاتری نسبت به رقبا دارد

اپل در آیفون X قابلیت Face ID را جایگزین روش های سنتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حسگر اثر انگشت یا ورود پسورد کرده؛ اگرچه همچنان می توان از پسورد نیز استفاده کرد. در حال حاضر اسمارت فون های دیگری هم هستند که از سیستم تشخیص چهره بهره می برند، ولی اپل مدعی است که فناوری به کار رفته در آیفون جدید به لطف استفاده از سنسورهای پیشرفته تر، از کارآیی بالاتری برخوردار است.

گریسن می گوید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که در واقع همه سیستم های احراز هویت فعلی نقص هایی دارند. تمام شرکت ها همواره در تلاش برای بهبود این فناوری ها هستند ولی مشکل امنیت آنها هیچ گاه به طور کامل حل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمی گردد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

او  افزوده که اپل می تواند از اطلاعات به دست آمده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از طریق Face ID برای بهبود کارآیی این فناوری بهره ببرد. همچنین ممکن است این شرکت از اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده برای اهداف تجاری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود استفاده کرده یا در صدد فروش آنها به شرکت های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شخص ثالث جهت کاربردهای نظارتی بر آید؛ یا حتی احتمال می رود در آینده مراجع قانون گذار برای در اختیار گرفتن اطلاعات تشخیص چهره، این شرکت را تحت فشار قرار دهند.

نظر شما در مورد این فناوری چیست؟ آیا به سیستم تشخیص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چهره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اپل یا سایر شرکت ها اعتماد می کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone